stalling/sleutelruimte gezocht omgeving groene hart

Heb je hulp nodig bij een lastige klus? Kun je een helpende hand bieden bij problemen? Open hier een topic (niet commercieel!)!
Plaats reactie
Niels
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 645
Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 12:47
Locatie: Ter Aar
Contacteer:

stalling/sleutelruimte gezocht omgeving groene hart

Bericht door Niels » za 4 apr, 2015 09:12

We gaan binnenkort verhuizen en ik hoop dan ook de dyane weer uit de lange termijn stalling te kunnen halen. maar zoals de vooruitzichten nu zijn gaat een huis met een garage of schuur kopen niet lukken. ik ben daarom op zoek naar een stalling/sleutelruimte om te huren voor een schappelijke prijs. Het is wel van belang dat ik er kan werken. De dyane staat nu in een opslag waar dat niet kan.

het liefst in de omgeving van Nieuwkoop/alphen a/d rijn

als iemand iets weet graag een prive-bericht

hopelijk kan ik snel weer aan het werk aan mijn autootje
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU

SPOTeend
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 00:17
Locatie: Oterleek

Bericht door SPOTeend » za 4 apr, 2015 12:10

Heel veel succes gewenst met je zoektocht want het zal niet meevallen.
Als je al een stallingplek vindt mag je er niet werken of niet te vaak komen, b.v. niet op zondag of slechts 4x per jaar voor halen/brengen, zoals bij caravans soms.

Ikzelf heb me destijds aangesloten bij een stichting die opgericht was door een groep sleutelaars (diverse merken). De stichting huurde een oude bloemenkas in de buurt van Schiphol die deels een stalen golfplaten dak had gekregen. Binnenmuren zelf getimmerd en ieder droeg bij aan de stichting naar gelang het aantal vierkante meters.
Die bijdrage was voor mij wel 200 euro/maand maar daar kon je elders ook een garagebox zonder stroom voor huren voor 1 auto.
Ik had er echter 120 m2 met plaats voor diverse auto's, kampeerbus, aanhangers, stellingen met onderdelen etc.
Verder ook stroom, water/afvoer, perslucht en (ook handig) een toilet.
Nadeel: Het was 50km van mijn huis, voordeel: Ik kon er 24/7 in. Ben er zelfs wel blijven slapen in mijn bus.

Helaas gooide de gemeente roet in het eten door woningbouw te plannen en de eigenaar te onteigenen. De schuur ligt nu wel plat, maar geen woningen vanwege de crisis.

Ik ben inmiddels verhuisd naar een boerderij in Noord Holland N waar ik een kwart van huur + een schuur ernaast. De schuur is de helft kleiner (ik heb veel op moeten ruimen maar dat is niet perse erg) voor dezelfde prijs als bij Schiphol. Per m2 dus 2x zo duur maar goedkoper is moeilijk te vinden.

Maar waarom ik dit schrijf is om je deze tip te geven: Kijk of je in je nieuwe woonomgeving andere hobbïsten kunt vinden (niet perse Citroën) om samen een projectje te starten.
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.

Gebruikersavatar
DucKKnutsel
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 388
Lid geworden op: do 22 mar, 2012 08:31
Locatie: Zwolle

Bericht door DucKKnutsel » za 4 apr, 2015 18:49

Er zijn op FB verschillende groepen met enthousiaste sleutelaars met net zo veel sleutel hokken. Als je daar een oproep plaatst vind je zeker een knutsel hok.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt

#Ducks_Classics

Niels
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 645
Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 12:47
Locatie: Ter Aar
Contacteer:

Bericht door Niels » di 19 jul, 2016 12:33

inmiddels een huis met garage gekocht, daar mag het allemaal in.
nu is het geld en de tijd op.......................... :roll:
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU

Gebruikersavatar
schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1146
Lid geworden op: di 1 nov, 2011 00:27
Locatie: Ursem

Bericht door schermer » di 19 jul, 2016 15:15

Ach ja, tijd, ruimte en geld. Er ontbreekt er meestal wel een. Al heb ik zelf gemerkt dat ruimte, vooral dicht bij huis echt het bealangrijkste is. Tijd moet je met hier en daar een half uurtje maken. Zodoende doe je lang over een project en valt het met het geld ook wel mee.

Plaats reactie