Deze eend van 1958 is nog in goede staat na weinig gebruik sinds de restauratie zo'n 20 jr geleden
12 PK V-bak met centrifugaalkoppeling (origineel) er ooit eens erin geplaatst 18 PK blokje (rijdt net iets beter, aan te raden)
Alles goed werkend (uiteraard wel paar kleine gebruikssporen)
Wegens te veel auto's en ook daardoor te weinig gebruik, zet ik hem te koop, ondanks dat ik hem erg leuk blijf vinden !
€ 8500
TE KOOP ! 2CV van 1958
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
TE KOOP ! 2CV van 1958
Laatst gewijzigd door Xantharel op wo 7 mei, 2025 23:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: TE KOOP ! 2CV van 1958
Ik weet niet hoe ik hier foto's kan toevoegen, dus verstuur ik die wel op verzoek.......
Re: TE KOOP ! 2CV van 1958
Onder het bericht zie je een knopje bijlagen daar kun je de foto's toevoegen.
diverse Citroens, wat anders.