Te koop: Plaatwerk en dakbak besteleend & voorschermen (een van kunststof)

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
jeroen AK
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 12 okt, 2009 21:53
Locatie: Velp

Te koop: Plaatwerk en dakbak besteleend & voorschermen (een van kunststof)

Bericht door jeroen AK » za 11 mei, 2019 16:09

Type: AK400
Bouwjaar: 1977
Vraagprijs: Nader overeen te komen
Woonplaats: Arnhem/Steenderen
Weblink: hier uw url

Bij deze bieden wij het plaatwerk van de besteleend aan dat is overgebleven na restauratie. Bijzonder is de dakbak die geïntegreerd is in een besteleenden imperiaal. Verder is er een blauw voorspatbord in kunststof, de rode is van staal. Er is wat specifiek plaatwerk bij voor besteleenden zoals de voordeuren en zijschermen. Het achterdeurtje is wat gemodificeerd voor de voormalige camperinbouw maar wellicht nog goed bruikbaar.

Prijs komen we uit. Als je interesse hebt hoor ik het graag.

Groetjes,
Jeroen
Bijlagen
IMG_4099.JPG
IMG_4097.JPG
IMG_4094.JPG
IMG_4091.JPG
IMG_4088.JPG
IMG_4086.JPG
IMG_4082.JPG
IMG_4081.JPG
IMG_4079.JPG
Waar we aan begonnen zijn? Een "roestige" maar bijzondere ak 400 uit feb 77 (niet meer roestig)

jeroen AK
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 12 okt, 2009 21:53
Locatie: Velp

Re: Plaatwerk en dakbak besteleend & voorschermen (een van kunststof)

Bericht door jeroen AK » di 6 aug, 2019 17:44

Alles is nog steeds beschikbaar. Het hoeft niet veel te kosten ik heb liever dat iemand er nog plezier van heeft. Mocht er deze maand geen interesse zijn dan ben ik genoodzaakt alles in de oud-ijzerbak te gooien. snif...
Waar we aan begonnen zijn? Een "roestige" maar bijzondere ak 400 uit feb 77 (niet meer roestig)

Plaats reactie