Te koop Besteleend AK400 1977

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Alejandro
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 6 dec, 2019 17:14

Te koop Besteleend AK400 1977

Bericht door Alejandro » vr 6 dec, 2019 17:42

Type: AK400
Bouwjaar: Blauw
Vraagprijs: € 12.000
Woonplaats: Madrid, Spanje
Weblink: hier uw url

Beste liefhebbers van mooie auto’s,

Ik ben Alejandro, kom uit Spanje en woon inmiddels 6 jaar in Nederland (Noord-Holland). Een vriend van me uit Spanje verkoopt zijn auto en is benieuwd of er hier mensen zijn die interesse hebben in zijn mooie AK 400 uit 1977. Mijn vriend is een echte autoliefhebber (liefhebber van alles met wielen eigenlijk). Klassiekers zijn zijn passie. Hij koopt ze in goede conditie, knapt ze op, maakt mooie ritjes met ze en na een tijdje is hij weer aan iets nieuws toe.

De auto is geen klusauto. Alles doet het en hij doet alles prima. De auto heeft recent een nieuwe uitlaat en nieuwe banden gekregen. Hij is altijd zonder problemen door de Spaanse APK (strenger dan in NL) gekomen. De laatste 10 APK rapporten zijn beschikbaar. De auto heeft ± 96.000 km gereden en wordt bijna dagelijks hobbymatig gereden (zie filmpjes en veel meer foto’s op zijn Instagram https://www.instagram.com/outbackh66/ ).

Ik heb zelf geen ervaring met het importeren van auto’s, maar weet dat er bedrijven zijn die het hele proces kunnen regelen, inclusief transport van de auto. Het is natuurlijk ook mogelijk om de auto zelf in Spanje (Madrid) te bekijken en zelfs een proefrit te maken. Mijn vriend weet zeker dat de auto de rit van Madrid naar Nederland prima redt!

De vraagprijs is € 12.000, maar is natuurlijk bespreekbaar.
IMG-20191107-WA0006.jpg
IMG-20191107-WA0009.jpg
IMG-20190919-WA0004.jpg
IMG-20191115-WA0004.jpg
Knipsel1.PNG
Knipsel2.PNG
Knipsel3.PNG
Knipsel4.PNG
Knipsel5.PNG

Plaats reactie