Te koop: oldtimer aanhanger

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Vitara
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 apr, 2020 19:55

Te koop: oldtimer aanhanger

Bericht door Vitara » di 21 apr, 2020 20:08

Type: Stobasport Erka P10:
Bouwjaar: 1965? 1970?:
Vraagprijs: 70 euro:
Woonplaats: IJmuiden:


Advertentietekst:

Hoi allemaal! Bij het opruimen van mijn garage kwam ik hem weer tegen. De Stobasport Erka P10 aanhanger, waarvan het onderstel nog helemaal in tact en origineel is. De vorige eigenaar heeft er een lelijke houten bak op getimmerd, en dat ziet er niet uit.

Het is wel een mooi restauratie object, want achter een vintage auto hoort een vintage aanhanger, vind ik.

Ik wil er zeker niet de hoofdprijs voor hebben, want er moet nog wel wat aan gebeuren voor het een sierlijke toevoeging idee voor een trekkend leeftijdsgenootje. Ik vind het alleen zonde als hij niet achter een bijzondere wagen gehangen gaat worden, dus vandaar dat ik hier een account aanmaakte.

Kijk even door de houten kist heen en zie het project voor je....
Bijlagen
IMG-20200421-WA0010.jpg
IMG-20200421-WA0011.jpg
IMG-20200421-WA0008.jpg

FerdAK400
Eenmalige poster
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 jun, 2021 12:12

Re: Te koop: oldtimer aanhanger.

Bericht door FerdAK400 » ma 28 jun, 2021 12:25

Dag, rijdt zelf een ak400 uit 1970 en vind de Stubo mooi passend. Wil graag een afspraak, tel nr. of anderszins contact. Woon in de Bollenstreek dus afstand geen bezwaar! Vriendelijke groet, F. de Ridder.

Plaats reactie