nieuw Luchtfilter voor 2cv met stalen luchtfilterhuis

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Gesloten
Gebruikersavatar
Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2662
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
Locatie: Zeist
Contacteer:

nieuw Luchtfilter voor 2cv met stalen luchtfilterhuis

Bericht door Michiel van G. » do 7 mei, 2020 17:56

Ik heb per ongeluk een luchtfilter gekocht voor een 2cv met stalen luchtfilterhuis. Dit kostte 13 euro, dus ja, met retour er nog bij levert dat niet zo veel op.

Heeft iemand misschien nog een nieuw luchtfilter voor het plastieken huis liggen zodat we kunnen ruilen?

Of:
Mijn Dyane had origineel een stalen huis, maar dat was geploft en daarom vervangen voor een plastieken. Eventueel een compleet stalen huis in de buurt van Utrecht is ook welkom! (maar dan hoop ik wel dat de bevestigingsbeugels gelijk zijn)
Verbruik: Afbeelding

Gebruikersavatar
Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2662
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
Locatie: Zeist
Contacteer:

Re: nieuw Luchtfilter voor 2cv met stalen luchtfilterhuis

Bericht door Michiel van G. » vr 8 mei, 2020 20:45

niet meer beschikbaar! Ik heb de binnenring eruit gehaald en toen paste het filter ook prima op een kunststof luchtfilterhuis :)
Verbruik: Afbeelding

Gesloten