2cv velgadapters

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Denny
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 16 feb, 2014 11:02
Locatie: stevensweert

2cv velgadapters

Bericht door Denny » di 24 jan, 2023 06:28

Ik zag velgadapters voor een 2cv staan op marktplaats. Ik ben met de verkoper een prijs overeen gekomen, maar de verkoper wil me geen gegevens doorgeven alleen een betaalverzoek. Ik heb daar mijn bedenkingen bij. Dus let op als iemand met hem in zee gaat. Groet Denny

Gebruikersavatar
Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2662
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
Locatie: Zeist
Contacteer:

Re: 2cv velgadapters

Bericht door Michiel van G. » di 24 jan, 2023 08:45

bij een betaalverzoek op marktplaats krijg je na betaling automatisch de gegevens van de persoon te zien. Ik twijfelde daar eerst ook over, maar het werkt oke. Plus dat je ook nog 'gelijk oversteken' kunt zeggen. Als je niets ontvangt krijgt de verkoper ook z'n geld niet.
Verbruik: Afbeelding

Denny
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 16 feb, 2014 11:02
Locatie: stevensweert

Re: 2cv velgadapters

Bericht door Denny » di 24 jan, 2023 12:31

Ok. Dat wist ik niet. Ik had gevraagd voor zijn gegevens maar hij regeerde met succes verder. Dus als iemand velg adapters in de aanbieding heeft hoor ik het graag

backfire
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5828
Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: 2cv velgadapters

Bericht door backfire » wo 25 jan, 2023 11:46

Misschien wel handig om dan te vertellen wat je zoekt als velgadapter. Zo heb ik adapters laten draaien om GS velgen te kunnen monteren op mijn eend. Maar misschien wil je wel adapters om 4 bouts velgen te kunnen monteren. Dan is het ook meteen handig om de steek daar bij te vermelden.

Suc6

Plaats reactie