VERKOCHT: zij uitlaat pijp te koop

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

VERKOCHT: zij uitlaat pijp te koop

Bericht door Lo Bouwens » ma 6 mei, 2024 08:00

Ik heb de zij uitlaat van mijn 2cv vervangen door een langere uitlaat naar achteren en nu bied ik voor de liefhebber dat deel zij uitlaat voor 15 euro te koop aan. Het is in zeer goede staat Doordat het forum een tijdje uit de lucht was heb ik hem via Marktplaats aangeboden. Zie: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2110586933
Ik hoor wel of er belangstelling voor is.
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op vr 10 mei, 2024 09:45, 4 keer totaal gewijzigd.

verkuilm
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 509
Lid geworden op: za 7 feb, 2009 14:12
Locatie: Zeist

Re: zij uitlaat pijp te koop

Bericht door verkuilm » ma 6 mei, 2024 08:30

Een nieuwe is 13 euro. Het is een uitlaat stuk van een mehari.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

Re: zij uitlaat pijp te koop

Bericht door Lo Bouwens » ma 6 mei, 2024 12:33

Misschien is zo'n zij-pijp voor 2cv en mehari identiek, want deze heb ik zelf van onder mijn eend van 1983 gedemonteerd. Hij zat er mooi strak onder en functioneerde goed. Ik heb er overigens nergens eentje voor 13 euro gezien, maar dat is wel lekker goedkoop natuurlijk.
Voor een tientje mag hij trouwens ook weg hoor...

Eendjekwek
Beginner
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 12 jun, 2023 12:02
Locatie: Eindhoven

Re: zij uitlaat pijp te koop

Bericht door Eendjekwek » di 7 mei, 2024 00:19

De zij-uitlaat van een bestel of mehari zijn korter dan dit model. Deze komt onder bij de dorpel uit gok ik zo.
EENDJES!!!

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 72
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

VERKOCHT zij uitlaat pijp te koop

Bericht door Lo Bouwens » wo 8 mei, 2024 15:17

Klopt. Hij kwam onder de dorpel uit, vlak voor het linker achterwiel. Hij zat gemonteerd direct na de pot met dezelfde klem als de nieuwe lange uitlaat die ik ervoor in de plaats heb gezet. Dus is het inderdaad geen Mehari uitlaat.

Plaats reactie