Ben nieuw in deze club , en ik heb een vraag , heb van de week een mooie 2 cv special gekocht die top is gerestaureerd
Mooi exemplaar uit 1986 in een grijze kleur , zoek nog wat accessoires van een afdekkleed als die in m’n garage staat en nog wat andere zaken als vloermatten etc
Is er een site of zaak waar ik voor zulke onderdelen terecht kan , heb wel gelezen dat de club ook onderdelen verkoopt maar zie zo gauw geen site
Snap het is een beginners vraag , maar leer snel
Nieuw in deze club en een vraag
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Re: Nieuw in deze club en een vraag
Leuk ga je veel plezier van hebben.
Een hoes in een garage zou ik mee uitkijken. Dan droogt hij minder goed op. Ik zet binnen altijd de ramen een stukje open zo dat het vocht er uit kan . Vocht is de grootste vijand van je eend. Als er nog rubber matten in liggen kan je die er beter ook uithalen. Zelf heb ik een mat van vloerbedekking achtig materiaal. Je zou tegen stof een kleed er over kunnen leggen.
Onderdelen kaj je bij verschillende winkels kopen. Mag geen reklame maken op dit forum maar een paar sites noemen zal wel mogen.
Zelf haal ik veel bij Burton car in Zutphen en bij de graaf in Hazerswoude. Even in Google zoeken.
Dan heb je nog eendenspul.nl
En nog een paar zullen er vast genoemd worden door andere.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Een hoes in een garage zou ik mee uitkijken. Dan droogt hij minder goed op. Ik zet binnen altijd de ramen een stukje open zo dat het vocht er uit kan . Vocht is de grootste vijand van je eend. Als er nog rubber matten in liggen kan je die er beter ook uithalen. Zelf heb ik een mat van vloerbedekking achtig materiaal. Je zou tegen stof een kleed er over kunnen leggen.
Onderdelen kaj je bij verschillende winkels kopen. Mag geen reklame maken op dit forum maar een paar sites noemen zal wel mogen.
Zelf haal ik veel bij Burton car in Zutphen en bij de graaf in Hazerswoude. Even in Google zoeken.
Dan heb je nog eendenspul.nl
En nog een paar zullen er vast genoemd worden door andere.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Voor onderdelen leveranciers kun je kijken op de hoofdpagina van 2cv.nl waar dit forum een onderdeel van is.
Als je op 2cv.nl naar beneden scrolt dat zie je de sponsors staan.
Als ik de eend in de stalling zet, doe ik dat altijd met de ramen en de deuren een stukje open zodat alles goed kan drogen, want ook tussen de deurrubbers en de koets kan vocht zitten en dat kan dan beter drogen.
Na een week maak ik alles dicht omdat ik altijd bang ben dat de muizen er in gaan wonen.
Als je op 2cv.nl naar beneden scrolt dat zie je de sponsors staan.
Als ik de eend in de stalling zet, doe ik dat altijd met de ramen en de deuren een stukje open zodat alles goed kan drogen, want ook tussen de deurrubbers en de koets kan vocht zitten en dat kan dan beter drogen.
Na een week maak ik alles dicht omdat ik altijd bang ben dat de muizen er in gaan wonen.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Gebruiker
afhankelijk waar je woont kan de 2cv store in Amersfoort ook een goede en prettige leverancier zijn. Eigenaar David Pouw is zeer deskundig, geeft goede adviezen en hanteert redelijke prijzen, zowel nieuw als gebruikt. Zoek maar even op via internet.
Zelf heb ik een hoes 'op maat' voor mijn Eend.
Niet super goedkoop, maar wel goed en mooi!
Niet super goedkoop, maar wel goed en mooi!
Een hoes is een lastige afweging, hou er rekening mee dat je erg goed moet uitkijken voor vocht idd, maar ook voor zand en stof dat onverhoopt in de stof kruipt. Je moet echt goed zeker weten dat de hoes schoon is voordat je deze over de auto trekt. Kiezen voor wel of geen hoes moet iedereen voor zichzelf maken, ik heb liever geen hoes.
Qua onderdelenleveranciers is de keuze reuze, al helemaal als je ook over de grens kijkt. En de meeste zijn gewoon goed en serieus bezig. Mijn favorieten zijn Der Fransoze, Eendenspul, Burton en Mehari Club Cassis.
Welkom hier en heel veel plezier met je 2cv toegewenst!
Qua onderdelenleveranciers is de keuze reuze, al helemaal als je ook over de grens kijkt. En de meeste zijn gewoon goed en serieus bezig. Mijn favorieten zijn Der Fransoze, Eendenspul, Burton en Mehari Club Cassis.
Welkom hier en heel veel plezier met je 2cv toegewenst!