Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Marco250
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 2 mar, 2011 23:38
Locatie: Sint Pancras

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door Marco250 » wo 7 apr, 2021 13:35

Het is inderdaad soms handig als je ergens een ingang hebt, bijvoorbeeld bij de RDW. Mijn ervaring met de RDW is geweldig, ik ben in Amsterdam en eerder in Schagen altijd zeer eerlijk en ongelooflijk ruim meedenkend behandeld. Later werd diezelfde keurmeester uit Schagen mijn overbuurman en heb ik zijn verhalen aangehoord over het bijvoorbeeld omkatten van de meest dure Mercedes. Geloof mij, die mensen die daar werken, die ruiken dat.
Als jij zenuwachtig bent en met een verhaal aankomt wat niet klopt dan hebben ze METEEN door dat je de boel belazerd.

Kom je eerlijk vertellen wat er aan de hand is, zelfs als je chassisnummer er niet door de RDW is ingeslagen zullen ze bereid zijn onderzoek te doen en je te helpen. Strijk je ze tegen de haren, dan zijn ze weg en geef ze eens ongelijk.
Ze weten heus wel dat 8 van de 10 eendjes niet op de juiste wijze aan een nieuw chassis zijn gekomen, de meeste garages slaan er zelf een nummer in. Zelfs de dealers deden dat.

Marco250
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 2 mar, 2011 23:38
Locatie: Sint Pancras

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door Marco250 » do 8 apr, 2021 11:43

Tijdens de Vietnam oorlog zijn er 2CV pick-ups ingezet, ze zijn gebouwd in Argentinië destijds volgens mij. Ze werden gebruikt door de Amerikanen omdat ze zo licht waren (te vervoeren per helikopter) en omdat ze bijna elk terrein aankunnen.
Zo'n mooi verhaal is dat niet natuurlijk te meer omdat ze op een gegeven moment allemaal in zee gedumpt zijn.

Maar het is wat ik wil bouwen van deze Pick-up. Volgens mij zal het smalle ribbel zijn geweest. Ik moet nu naar plaatjes op zoek die zijn er vast wel.

Het moeilijkste deel heb ik al; het cabinedak met twee met twee bulten en de voorkant van de bak.

Ik zal een nieuw topic aanmaken met het kenteken.

Marco250
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 227
Lid geworden op: wo 2 mar, 2011 23:38
Locatie: Sint Pancras

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door Marco250 » do 8 apr, 2021 11:51

Het werken met dit forum is nog steeds lastig. Ik moet nog steeds werken met de oude versie. De nieuwe brengt blauwe lijnen in beeld. Het plaatsen van een nieuw topic lukt mij niet. Kan de knop opeens niet meer vinden. Ik kom hier toch al jaren. Ligt het aan mij?

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door Boudewijn » do 8 apr, 2021 17:46

Nee ligt niet aan jou. Ik heb er soms ook last van.
Ik moet ook bijna elke keer weer inloggen terwijl ik wel altijd het vinkje aanzet om mij te onthouden.
Schultenbräu das ist mein Bier !

Thijs
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3019
Lid geworden op: vr 14 jan, 2011 20:17
Locatie: Drachten en omkriten

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door Thijs » do 8 apr, 2021 22:39

Ik bekijk dit forum met Tapatalk op de smartphone... Nooit trammelant.

Gebruikersavatar
deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1801
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
Locatie: Omgeving Rotjeknor...
Contacteer:

Re: Gezocht man van 120 kg, 2mtr groot woonachtig in de buurt van heerhugowaard

Bericht door deusjevo » do 8 apr, 2021 23:59

iPad gaat ook alweer een jaar prima.
Stuur anders eens een berichtje naar Meminc

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2260

Iets met sleutels die je uit je instellingen moet verwijderen.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

Plaats reactie