2cv.nl niet up-to-date

Stel hier je vragen of opmerkingen over de site.
Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » di 3 jul, 2012 13:45

Geen belangstelling dus?

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 3 jul, 2012 14:53

Moet even kijken hoe we dit makkelijk in de site kunnen voegen zonder al teveel rompslomp.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 4 jul, 2012 11:01

Een tip: sla de documenten dan op met aan het begin de datum in de naam, heb je ze gelijk in de goede volgorde, bijv; '1974-08 folder Dyane'

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » wo 4 jul, 2012 19:44

Heb je al een datum voor het scannen?

Gebruikersavatar
marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1918
Lid geworden op: za 6 okt, 2007 21:41

Bericht door marcopr » wo 4 jul, 2012 20:11

Er is ieder jaar geld over om aan 3-fm te geven. Een deel van dat geld kan ook worden gebruikt om de site uit te breiden zoals twéc'vé aangeeft bijv.
tweeceevees zijn leuk!

Gebruikersavatar
Duintje
Moderator
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 8 mar, 2003 19:52
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Duintje » wo 4 jul, 2012 21:19

We hebben nu 1 keer geld gedoneerd, al die andere jaren niet hoor...

Maar geld is het probleem niet, het is meer dat het huidige Team er geen tijd of zin meer in heeft....

Grt, Marcel
marcopr schreef:Er is ieder jaar geld over om aan 3-fm te geven. Een deel van dat geld kan ook worden gebruikt om de site uit te breiden zoals twéc'vé aangeeft bijv.

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » wo 4 jul, 2012 22:41

Iedereen is natuurlijk vrijwilliger en dan valt er niets af te dwingen.....toch?

Zie je binnen de clubs ook, je moet blij zijn met de mensen die je hebt!

Gebruikersavatar
marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1918
Lid geworden op: za 6 okt, 2007 21:41

Bericht door marcopr » wo 4 jul, 2012 23:01

Ik bedoel, misschien kan je een enthousiaste 16 jarige de boel laten scannen met als extra motivatie wat eurotjes. Daar zijn er heel wat van die niets te doen hebben. Ik weet er wel een paar die wat willen bijverdienen.
Alle begrip voor het feit dat de moderatoren niet direct aan het scannen, updaten en uitbreiden slaan.

Gebruikersavatar
David
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3331
Lid geworden op: vr 21 mar, 2008 07:20

Bericht door David » wo 4 jul, 2012 23:25

Scannen is niet het probleem.

Er komt gewoon veel bij kijken als je content netjes wilt plaatsen.....

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » do 5 jul, 2012 08:52

Er is nog geen datum voor het scannen van die clubbladen. Eerst vakantie ;-)

Folders etc. kun je ook gewoon in dropbox zetten en dan onder 'publicaties' een linkje naar de betreffende dropbox map. Kun je ze later altijd nog netjes op de site zetten.

Gebruikersavatar
marcopr
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1918
Lid geworden op: za 6 okt, 2007 21:41

Bericht door marcopr » do 5 jul, 2012 14:37

Ik bedoel te zeggen, je kan het hele zaakje uitbesteden zodat het af aangeleverd wordt. Daar heeft een ieder wat aan.
tweeceevees zijn leuk!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9242
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » do 5 jul, 2012 23:13

Twécévé schreef:Folders etc. kun je ook gewoon in dropbox zetten en dan onder 'publicaties' een linkje naar de betreffende dropbox map. Kun je ze later altijd nog netjes op de site zetten.
Dit is ook een beetje mijn idee. Dan blijft het makkelijk te onderhouden en voor iedereen beschikbaar. En zoals je zegt een goede titel zorgt meteen voor een ordening.

Weet iemand of je dropbox hiervoor zou kunnen gebruiken of een andere bruikbare mogelijkheid?
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » vr 6 jul, 2012 14:47

Dropbox werkt er prima voor. Je kunt links naar bestanden plaatsen maar ook links naar complete mappen. Maak je bijv. een mapje '2cv brochures', je zet op de site hier onder publicaties de link naar die folder en iedereen ziet alle bestanden die er in die map staan. Het makkelijke van dropbox is dat je die map gewoon als icoontje/map op je computer hebt (dus gewoon mappenstructuur net als bij verkenner), je zet er iets in en synchroniseert op de achtergrond, je hoeft dus niet naar de site van dropbox om iets te uploaden.
Ik zou als ik jullie was een 2cv.nl account aanmaken zodat je als moderators makkelijk bestanden/mappen kunt delen.

Via deze link: https://www.dropbox.com/referrals/NTIyO ... rc=global9 heb je gelijk 2,5 GB Door even de uitleg te volgen heb je gelijk weer zoveel mb erbij. Koppeling maken met het 2cv twitteraccount en facebook etc levert ook weer ruimte op. Je kan er 3 gb bij krijgen door je foto's te synchroniseren. Als je de foto's gelijk weer wegknikkert houd je wel je 3gb die je erbij gekregen hebt.

Ik heb binnen dropbox o.a. een map 'Citroen' met daarin allemaal werkplaatshandboeken, onderdelenboeken etc van de 2cv, ds, cx etc.en deel die met mn broer. Als hij er iets inzet heb ik het ook gelijk en andersom,  hoef je ook geen bestanden te mailen.

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1775
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » vr 27 jul, 2012 10:01


Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1870
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » vr 27 jul, 2012 11:35

Hartelijk dank. Ik heb ze gelijk binnengehaald.
Ik heb vroeger een poster gehad met de `anatomie van een eend`. Op de poster stond een eend (vogel) afgebeeld met tekst van de voordelen van de eend (auto). Volgens mij zijn er twee soorten van geweest, één met een staande eend en één met een vliegende. Ik kan deze op internet niet vinden, maar zou het leuk vinden hier eens een goede scan of foto van te hebben.
Schultenbräu das ist mein Bier !

Plaats reactie