602cc (AM2) in een AZ?
602cc (AM2) in een AZ?
Soms denk ik...
En vandaag denk ik: is het mogelijk om een motorblokje van een Dyane (AM2) te plaatsen in een 2cv AZ (1958)?
Iemand ervaring?
En vandaag denk ik: is het mogelijk om een motorblokje van een Dyane (AM2) te plaatsen in een 2cv AZ (1958)?
Iemand ervaring?
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- Gebruiker
-
- Gebruiker
Hoi Yannick,
Ik weet dat het vloek is voor de originaliteit ... maar ik woon in de randstad en met 70-80 over de snelweg rijden is hier nogal gevaarlijk.
Maar wellicht dat ik na het berijden van een 12pk wel besluit het zo te houden ... een naaimachine onder de kap!
Ik weet dat het vloek is voor de originaliteit ... maar ik woon in de randstad en met 70-80 over de snelweg rijden is hier nogal gevaarlijk.
Maar wellicht dat ik na het berijden van een 12pk wel besluit het zo te houden ... een naaimachine onder de kap!
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969
-
- De Forumbelg
Met originaliteit of purisme heeft dat echt niks te maken hoor, het gaat puur om het gevoel. En ja, wij zitten hier ook ingesloten tussen allemaal grote, drukke wegen. Pech voor de rest...Als je dat niet ziet zitten heb je nog steeds een heel mooie Dyane 6Revi schreef:Hoi Yannick,

Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
zo werkt dat hier niet vriend, vandaar dat ze bij jullie niet kunnen rijdenYannick schreef:Met originaliteit of purisme heeft dat echt niks te maken hoor, het gaat puur om het gevoel. En ja, wij zitten hier ook ingesloten tussen allemaal grote, drukke wegen. Pech voor de rest...Als je dat niet ziet zitten heb je nog steeds een heel mooie Dyane 6Revi schreef:Hoi Yannick,
je kan echt geen 70 gaan rijden op de ring Adam hoor.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- De Forumbelg
Wel vriend, in de jaren 50 was die ring er nog niet of toch zeker niet zoals nu. Moet je maar met je ding van die ring afblijvenRamon2cv schreef:zo werkt dat hier niet vriend, vandaar dat ze bij jullie niet kunnen rijdenYannick schreef:Met originaliteit of purisme heeft dat echt niks te maken hoor, het gaat puur om het gevoel. En ja, wij zitten hier ook ingesloten tussen allemaal grote, drukke wegen. Pech voor de rest...Als je dat niet ziet zitten heb je nog steeds een heel mooie Dyane 6Revi schreef:Hoi Yannick,
je kan echt geen 70 gaan rijden op de ring Adam hoor.

Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963