2cv 1980 club
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Aha, de eend waar je het laatst over had... voor 750 euro. Zit nog netjes in de lak!
Wel snel de koplampen rood spuiten (van mij hoef je ze niet te vervangen voor ronde, is immers origineel club), en een bumperstripje erop.
Wel snel de koplampen rood spuiten (van mij hoef je ze niet te vervangen voor ronde, is immers origineel club), en een bumperstripje erop.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Die koplampen worden idd herspoten, nieuwe bumpertjes, nieuw dakje, .... de lak wordt voorlopig gewoon es goed opgeblonken.
Groeten, Wiebe
Groeten, Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zeker leuke vondst! Precies degene die ik ook heb staan!
(of liggen in onderdelen...
)

2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zaterdag heb ik de koets weggebracht naar Duckservice Leek voor het laswerk. Aankomende zaterdag gaan we de eend weer opbouwen met een 'harde' koets en een gegalvaniseerd chassis! 

Nu bleek de koets toch iets breder te zijn dan verwacht!
(Of de aanhanger was minder breed dan verwacht!
)
Ook heb ik mijn trekhaakje weer in nieuwstaat gebracht en gereed voor montage!

Volgende week de opbouw!

Nu bleek de koets toch iets breder te zijn dan verwacht!

Ook heb ik mijn trekhaakje weer in nieuwstaat gebracht en gereed voor montage!

Volgende week de opbouw!

- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Is ook gebeurt! Zoals die er nu op staat is die niet vertrokken! 

- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vrijdag heb ik alle overige spullen opgehaald en gisterochtend zijn we om half negen in Leek bij Duckservice begonnen met de opbouw van de eend.
Eerst moesten de veerpotten er bij het oude chassis nog af, dus na wat trek- en beukwerk konden die aan het gloedje nieuwe gegalvaniseerde chassis zetten. Het laswerk was gedeeltelijk al gedaan, maar ver genoeg gevorderd om de koets weer te herenigen met het chassis. Het lijkt na een half jaar in onderdelen te hebben gelegen weer op een eend!
De bedrading van de motor en het dashboard moet nog grotendeels worden aangesloten en het laswerk bij de achterspatborden moet nog gedaan worden. Dan snel een nieuwe apk en rijden maar! 
Foto's volgen!
Rens
Eerst moesten de veerpotten er bij het oude chassis nog af, dus na wat trek- en beukwerk konden die aan het gloedje nieuwe gegalvaniseerde chassis zetten. Het laswerk was gedeeltelijk al gedaan, maar ver genoeg gevorderd om de koets weer te herenigen met het chassis. Het lijkt na een half jaar in onderdelen te hebben gelegen weer op een eend!

Foto's volgen!
Rens
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Helaas was mijn telefoon leeg, ... en de camera's vergeten...
Dus er zijn wel foto's gemaakt op een andere telefoon, die moet ik nog krijgen. En de eerst volgende keer neem ik natuurlijk foto's bij het leven! 

- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Op dit moment nog maar een fotootje:

Zo staat die er nu bij. Jeroen van Duckservice Leek gaat nu de binnenspatborden lassen. Als dat gebeurt is, zal ik aankomende zaterdag de remmen ontluchten, het stuur recht zetten en de verlichting controleren en dan mag die voor de apk!
Ik hoooop op dat die volgende week weer rijden kan, want ik kan niet wachten met dit weer!
Rens

Zo staat die er nu bij. Jeroen van Duckservice Leek gaat nu de binnenspatborden lassen. Als dat gebeurt is, zal ik aankomende zaterdag de remmen ontluchten, het stuur recht zetten en de verlichting controleren en dan mag die voor de apk!

Ik hoooop op dat die volgende week weer rijden kan, want ik kan niet wachten met dit weer!

Rens
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Garage had het afgelopen week te druk, ...
Gelukkig heb ik niet zo'n haast, en dat ook al gezegd, maar met dit weer begint het wel te kriebelen!!!
Ik verheug me op het eerste ritje naar het strand!

Ik verheug me op het eerste ritje naar het strand!

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Was gister de hele dag bij duckservice Leek om een motor te vervangen, en zag daar het zusje van mn donkerrode eend staan. Even wat fotootjes gemaakt (als je ze nog in originele grootte wilt, Rens, laat maar even weten):

2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's