Kitcar poll
-
- Gebruiker
- Contacteer:
... te laat want de importeur ABS is er mee gestopt ...rees-lomus schreef:ik zou een lomax 223 kiezen denk ik...
Je kunt nog wel de echte driewieler kopen bij Le Patron of een dubbellucht driewieler bij BCC
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
sinds wanneer Wim?Wim van den Bergh schreef:... en is na 11 auto's een roemvol einde gestorven ...Evan schreef:Ik mis de Charon in het rijtje, daar is die 1000mijl vogel een aftreksel bij. Charon bestaat al sinds 1985
recentelijk heb ik nog iemand gesproken die een charon aan het bouwen is. (al had hij z'n carrosserie al een tijdej in huis)
-
- Heavy user
In nederland leverbaar zijn ook deze kits, die zou k dan nog wel willen omdat ze nog wat op een eend lijken. 'k vind die voglietta's ook wel leuk, maar die zag k pas toen k al gestemd had
Anyhow, deze zou k nog wel eens willen doen:
de 2cv cabrio van hoffman:
de hoffman limo
de pickup van burton:
Anyhow, deze zou k nog wel eens willen doen:
de 2cv cabrio van hoffman:
de hoffman limo
de pickup van burton:
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
Die hoffman vind ik spuug en spuug lelijk. Niet alleen vanwege het spatbord, maar die achterkant past totaal niet bij de voorkant. Veel te rond en vloeiend tegenover de diepe en rechte lijnen van de voorkant.
Die limo komt volgend mij niet erg makkelijk door de keuring in nederland omdat het chassis wordt verlengd.
En die burton pick up is zeker leuk, ookal kan je die volgens mij ook bij andere leveranciers krijgen. Waarbij ik deze toch wel heel heel erg mooi vind:
(volgens mij wel helemaal met de hand gemaakt)
Die limo komt volgend mij niet erg makkelijk door de keuring in nederland omdat het chassis wordt verlengd.
En die burton pick up is zeker leuk, ookal kan je die volgens mij ook bij andere leveranciers krijgen. Waarbij ik deze toch wel heel heel erg mooi vind:
(volgens mij wel helemaal met de hand gemaakt)
-
- Gebruiker
- Contacteer:
De website is al een jaar uit de lucht en als je de Charon bedenker benaderde kreeg je te horen dat hij alleen nog zo'n ding wilde maken als hij er zelf zin in had om er een te maken. Dat kwam bijna nooit meer voor de laatste tijd. Geen kwestie van geld maar een kwetie van zin en dat jou kop of verhaal hem wel aanstond. Dat maakt de overige Charons natuurlijk wel begerlijker voor de liefhebber. Er staat er af en toe wel eens een te koop (heel even).gerrit v schreef:sinds wanneer Wim?Wim van den Bergh schreef:... en is na 11 auto's een roemvol einde gestorven ...Evan schreef:Ik mis de Charon in het rijtje, daar is die 1000mijl vogel een aftreksel bij. Charon bestaat al sinds 1985
recentelijk heb ik nog iemand gesproken die een charon aan het bouwen is. (al had hij z'n carrosserie al een tijdej in huis)
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
-
- Heavy user
deze (is al vaker gepost) 2 mogen er ook zijn!
http://dyanemaniac.web-log.nl/dyanemani ... /cool.html
douwe
http://dyanemaniac.web-log.nl/dyanemani ... /cool.html
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Ik vind m wel mooi ja, idd
Die burton is geloof ik alleen bij burton te krijgen, 't is hun eigen maak [er zijn er al 55 verkocht ofzo, niet heel veel].
Over die limo: nee idd je moet opnieuw door de keuring en je moet een weg- en gedragstest ondergaan. Er zijn er in nederland [geloof ik!] twee, een zwarte en een witte, en ik weet niet precies of je nou als nieuwe auto gekeurd wordt of als oude, volgens mij dat je helemaal een nieuwe identiteit krijgt enzo idd, wat het tegenwoordig wat lastiger maakt nu abs en een katalysator op nieuwe auto's verplicht zijn. Verder vind ik m wel helemaal supeeer!! :lol
Die burton is geloof ik alleen bij burton te krijgen, 't is hun eigen maak [er zijn er al 55 verkocht ofzo, niet heel veel].
Over die limo: nee idd je moet opnieuw door de keuring en je moet een weg- en gedragstest ondergaan. Er zijn er in nederland [geloof ik!] twee, een zwarte en een witte, en ik weet niet precies of je nou als nieuwe auto gekeurd wordt of als oude, volgens mij dat je helemaal een nieuwe identiteit krijgt enzo idd, wat het tegenwoordig wat lastiger maakt nu abs en een katalysator op nieuwe auto's verplicht zijn. Verder vind ik m wel helemaal supeeer!! :lol
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
zo hard loopt dat niet, en trouwensWim van den Bergh schreef: De website is al een jaar uit de lucht en als je de Charon bedenker benaderde kreeg je te horen dat hij alleen nog zo'n ding wilde maken als hij er zelf zin in had om er een te maken. Dat kwam bijna nooit meer voor de laatste tijd. Geen kwestie van geld maar een kwetie van zin en dat jou kop of verhaal hem wel aanstond. Dat maakt de overige Charons natuurlijk wel begerlijker voor de liefhebber. Er staat er af en toe wel eens een te koop (heel even).
helemaal niet erg toch? eenden worden steeds exclusiever, geen probleem als dat met kitkars ook t geval is toch?
oh dat vindt ik wel humor, niet om je te pesten hoor, maar ik zie qua lijn toch wel wat overeenkomsten tussen de hoffman en jouw projectRossero schreef:Die hoffman vind ik spuug en spuug lelijk. Niet alleen vanwege het spatbord, maar die achterkant past totaal niet bij de voorkant. Veel te rond en vloeiend tegenover de diepe en rechte lijnen van de voorkant.
als je wat beter kijkt is de achterkant vanaf de zijkant gezien bijna een grof spiegelbeeld van de voorkant qua belijning bij een hoffman, dus mijns inziens past het heel goed.
Ami 8 break
Ik heb de witte even bij de rdw opgevraagd:thomaaas schreef:Over die limo: nee idd je moet opnieuw door de keuring en je moet een weg- en gedragstest ondergaan. Er zijn er in nederland [geloof ik!] twee, een zwarte en een witte, en ik weet niet precies of je nou als nieuwe auto gekeurd wordt of als oude, volgens mij dat je helemaal een nieuwe identiteit krijgt enzo idd.
Datum eerste afgifte Nederland 07-02-1985
Datum eerste toelating 07-02-1985
Datum aanvang tenaamstelling 07-02-2004
Hij is dus iig NIET verbouwd geimporteerd, en ook niet als nieuwe auto gekeurd na het verbouwen. Verder helaas niets kunnen vinden over het verleden van de auto.