versteviging zitting stoel 2cv6

Alles in, over, rond en op de koets.
Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » za 14 jul, 2007 01:27

Pierce schreef:Bedankt voor de tips, scheelt inderdaad een hoop geld, alleen hoop ik dat de kwaliteit even goed is.
Ik heb ze bij 3 verschillende zaken vandaan zaten allemaal in een doos die er precies eender uit zag denk daarom dat ze gewoon allemaal vande zelfde leverancier weg komen. En ze waren indd allemaal compleet met haakjes.

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » za 14 jul, 2007 07:30

Het is goed bedoelt,maar franse auto's en goed rubber schijnen niet samen
te gaan.Kijk naar naar aandrijfhoezen,stuurkogelhoezen,etc.

Niels
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Niels » za 14 jul, 2007 08:30

ik moest op de stoelen ook nieuwe rubbers..... nu had ik nog een goeie achterbank staan waarvan deze nog prima waren..... maar inderdaad.... die waren te lang..... dus heb ik maar nieuwe besteld.... nu bleek dat de nieuwe qua lengte tussen die van de stoelen en de bank inzitten, met als gevolg dat mijn stoelen nog steeds wat doorgezakt zijn, ik moet ze dus weer los halen en het jute wat verbouwen.
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » za 14 jul, 2007 10:28

Je kan de rubbers ook kruislings monteren zodat ze wat stakker worden

Pierce
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Pierce » za 14 jul, 2007 11:42

Niels schreef:ik moest op de stoelen ook nieuwe rubbers..... nu had ik nog een goeie achterbank staan waarvan deze nog prima waren..... maar inderdaad.... die waren te lang..... dus heb ik maar nieuwe besteld.... nu bleek dat de nieuwe qua lengte tussen die van de stoelen en de bank inzitten, met als gevolg dat mijn stoelen nog steeds wat doorgezakt zijn, ik moet ze dus weer los halen en het jute wat verbouwen.
Ha, bedankt Niels, ik wist dat ik ergens had gelezen dat de rubbers van die bank te lang waren, ik dacht even dat ik gek werd :lol: .
Maar ik denk dat het met het idee van Gerard wel moet lukken.
Wat betreft de kwaliteit; mijn bank en stoelen zijn behoorlijk doorgezakt maar er zitten nog steeds de originele 21 jaar oude rubbers in, dus als de nieuwe het maar een kwart van die tijd volhouden zou ik al tevreden zijn :wink:

OnsEendje2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door OnsEendje2 » wo 18 jul, 2007 15:41

Heb je wel de goede matten?
Je hebt die in verschillende maten. Onze Special bank voor heeft A4 nodig, A5 matten (ik dacht voor voorstoelen) zijn smaller.
Geen eend, geen onderschrift :(
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » wo 18 jul, 2007 15:46

ik kreeg voor de zitting en de rugleuning ook 2 verschillende maten van die matjes. Ivm met de gordel doorvoer gok ik.

OnsEendje2
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door OnsEendje2 » wo 18 jul, 2007 15:49

djjr schreef:ik kreeg voor de zitting en de rugleuning ook 2 verschillende maten van die matjes. Ivm met de gordel doorvoer gok ik.
Voor de gordel heeft de mat een schuine kant. (tenminste bij de Special voorbank matten)
Geen eend, geen onderschrift :(
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special

TimVS
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door TimVS » wo 18 jul, 2007 21:09

Ik lees dat nog al veel mensen nieuwe rubbers kunnen gebruiken. Kan je ze niet samen aankopen en zo het goedkoper maken voor iedereen?

Heidi
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Heidi » wo 18 jul, 2007 23:41

Pelt schreef:Ik lees dat nog al veel mensen nieuwe rubbers kunnen gebruiken. Kan je ze niet samen aankopen en zo het goedkoper maken voor iedereen?
Maar rubbers kosten nog niet veel, dacht ik?
Ik moet ze ook eens vervangen, maar voor het gemak heb ik een tent onder de stoelen liggen, precies de goeie zithoogte en altijd handig!

BassaA
Beginner
Beginner

Bericht door BassaA » do 19 jul, 2007 22:23

Mijn rubbers waren ook versleten ,maar heb het nu goedkoop opgelost met tent-rubbers (zitten tussen haring en tent) bij de Vrijbuiter weg ,was iets van een paar euro per zakje met die dingen. Ze gaan lang mee ,zijn stevig en hebben de juiste lengte..

Met vriendelijke groet

Bas

Plaats reactie