Mijn Dolly
Mijn Dolly
...
Laatst gewijzigd door uncels op di 27 mei, 2008 21:03, 9 keer totaal gewijzigd.
2CV Dolly
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Re: Kent iemand mijn Dolly? nu MET foto
Jullie Dolly ziet er puik uit maar de driehoekjes onder de motorkap horen eigenlijk wit te zijn met een sierbiesje. Zie de voorbeelden op de franstalige site hieronder.uncels schreef:Het linker achterspatbord is iets minder mooi en er zit een andere kleur sierbies op, daar is ooit schade geweest lijkt mij.
http://users.skynet.be/vincent.beyaert/ ... -dolly.htm
FOTO: JEROEN CATS
Kleur schema's 2CV6 Dolly : Grijs/Rood # Grijs/Geel # Grijs/Wit # Rood/Wit # Groen/Wit # Rood/Creme # Blauw/Creme
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
Dank je voor de info
Ik zie het op de foto's ja, op andere foto's zie ik dat daar de koplampen ook rood zijn, is dat ook orgineel?
Jammer dat er een kleine schade op het rechter achterspatbord zit, dat geheel moeten we nog s laten spuiten.
Tnx for reply.
Jammer dat er een kleine schade op het rechter achterspatbord zit, dat geheel moeten we nog s laten spuiten.
Tnx for reply.
2CV Dolly
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik ken deze bekleding niet in het rood wit. Ik vermoed ook niet dat deze in de handel bestaat. Op de foto staat namlijk een andere special edition: De Transat. Dit is iets anders als een Dolly. Wat de dolly origineel voor bekleding heeft durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed de standaard club of special bekleding.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Dolly heeft volgens mij Pied de Couqe (schrijf je dat zo?) gehad, die kleine witte ruitjes. Zaten ook in de eerste serie charleston.Punky schreef:Wat de dolly origineel voor bekleding heeft durf ik niet te zeggen, maar ik vermoed de standaard club of special bekleding.
En de bekende bekleding, de grijze met de grote ruit, welke ook in de charleston zat.
maar ik kan me vergipsen
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Je vergist je niet. In de folder staat deze bekleding afgebeeld zoals je beschrijft.Dolly heeft volgens mij Pied de Couqe (schrijf je dat zo?) gehad, die kleine witte ruitjes. Zaten ook in de eerste serie charleston.
En de bekende bekleding, de grijze met de grote ruit, welke ook in de charleston zat.
maar ik kan me vergipsen
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Volgens de site van Delfosso zit er de grijze ruit in van de Charleston, maar er zijn meerdere uitvoeringen geweest, dus daar zal het hem wel in zitten.
Maar om terug te komen op de vraag:
Er is dus geen rood/witte bekleding voor de Dolly zoals in de Transat. Deze zul je zelf moeten maken.
Dolly-site van Delfosso:
http://members.lycos.nl/dolly2cv/home.htm
Maar om terug te komen op de vraag:
Er is dus geen rood/witte bekleding voor de Dolly zoals in de Transat. Deze zul je zelf moeten maken.
Dolly-site van Delfosso:
http://members.lycos.nl/dolly2cv/home.htm
PuNk RoCK LosEr
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Voor zover mij bekend is de zwart-witte pied de coq bekleding (zoals in de Charleston eerste serie) nooit origineel in de Dolly geleverd. Naast de lichtgrijze bekleding van de Charleston is op de Dolly ook een donkergrijze stof geleverd die in verticale banen was gestikt en een visgraatmotief had.
Ik heb die stof voornamelijk al op Duitse Dolly's gezien. De Dolly voor de Duitse markt was trouwens op een Club gebaseerd en niet op een Spécial (zoals voor de Franse en Britse markt).
Ik heb die stof voornamelijk al op Duitse Dolly's gezien. De Dolly voor de Duitse markt was trouwens op een Club gebaseerd en niet op een Spécial (zoals voor de Franse en Britse markt).
Bekleding
Dat klopt beste mensen, die grijze orginele stof zit erin, en is ook netjes, maar ik had die blauw/witte gezien, en vondt die erg mooi, vandaar mijn vraag.
Het leek me mooi dezelfde kleur bekleding als de auto, ik dacht dat het custom was van de een of andere 2cv-internetwinkel ofzo.
Maar dat is blijkbaar niet zo.
Toch dank voor de reacties.
Het leek me mooi dezelfde kleur bekleding als de auto, ik dacht dat het custom was van de een of andere 2cv-internetwinkel ofzo.
Maar dat is blijkbaar niet zo.
Toch dank voor de reacties.
2CV Dolly
Over de BumperKleur
Dit is de bumper, maar volgens jullie zou deze wit moeten zijn.
ik weet niet of dit de orginele bumper is, danwel in de orginele kleur.
2CV Dolly