Wist niet dat het niet mag nee,
maar ik begrijp het wel, had al een keer het dakje uit de pinnen waar hij voor mee vast zit zeg maar..
dit was een relaxt ritje op alleem maar 60 wegen, dus niks aan de hand
Voorstellen + foto's p.2+3
- Jeroen-citroen
- Moderator
@Yannick.
Moet je weer op de eendjes afgeven Ik weet ook wel dat een Dyane wel harder mag met half open dak
Maar ff serieus als ik harder ga dan 70 heb ik echt het idee dat ik mijn dak ga verliezen als ik half open rij. Daarbij schijnt het slecht te zijn voor het dakkie en daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Moet je weer op de eendjes afgeven Ik weet ook wel dat een Dyane wel harder mag met half open dak
Maar ff serieus als ik harder ga dan 70 heb ik echt het idee dat ik mijn dak ga verliezen als ik half open rij. Daarbij schijnt het slecht te zijn voor het dakkie en daar kan ik me wel iets bij voorstellen
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik kan lekker 100 met half open dak.... (niet dat het dan gezond klinkt....) harder dan 80 doe ik eigenlijk niet..... ik heb het dan ook maar zelden half open, vaker helemaal, dan kun je tenminsten een beetje doorrijden zonder je steeds af te vragen of je moet stoppen om te controleren of alles nog heel is....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU