Centrale deurvergrendeling

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » ma 3 sep, 2007 21:36

Jacobus_XIII schreef:
wieltje1 schreef:hou je er wel rekening mee dat je de deuren ook altijd met de sleutel kan openen, lege baterijen werken zo moeilijk
Je hebt altijd je achterklep nog!
en je dak....moet je wel een mes bij de hand hebben...
beter 1 kitcar in de schuur, dan 10 eenden op de sloop

Jacobus_XIII
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 2 jun, 2003 20:26
Locatie: Wijhe

Bericht door Jacobus_XIII » ma 3 sep, 2007 21:42

leo top schreef:
Jacobus_XIII schreef:
wieltje1 schreef:hou je er wel rekening mee dat je de deuren ook altijd met de sleutel kan openen, lege baterijen werken zo moeilijk
Je hebt altijd je achterklep nog!
en je dak....moet je wel een mes bij de hand hebben...
of je moet een kitcar hebben! oow nee... dan heb je niet zoveel aan centrale deurvergrendeling :lol:

Edwin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 8 sep, 2004 15:29
Locatie: Heerenveen (Fryslân)
Contacteer:

Bericht door Edwin » ma 3 sep, 2007 22:21

Jacobus_XIII, bedankt voor je foto's.

Ik hoop dit weekend mijn bestelde setje binnen te hebben en zal dan proberen alles aan te sluiten.
Jullen horen van mij hoe en wat :)

Edwin
---Zwarte 2CV6 Club uit 1987---
Vanalles 2CV

Site Burton400

wieltje1
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 5 nov, 2006 19:23
Locatie: Houten

Bericht door wieltje1 » di 4 sep, 2007 17:06

ja er zijnnog meer mogelijkheden om binnen te komen, maar laten we van de gewone weg uitgaan
rode 2cv6 club,zwarte lomax variant 4

Jacobus_XIII
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 2 jun, 2003 20:26
Locatie: Wijhe

Bericht door Jacobus_XIII » zo 9 sep, 2007 15:58

Edwin schreef:Jacobus_XIII, bedankt voor je foto's.

Ik hoop dit weekend mijn bestelde setje binnen te hebben en zal dan proberen alles aan te sluiten.
Jullen horen van mij hoe en wat :)

Edwin
En?

Ik heb dinsdag een gele eend gekocht voor weinig. Het eerste weekeind van novermber ga ik m'n eend klaar maken voor spa. Het gele koetsje moet overgezet worden op mijn eend. Misschien dat ik de centrale deurvergrendeling ook weer eens uit de kast haal. Ik heb namelijk eindelijk weer een redelijk waterdichte eend :lol:

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » zo 9 sep, 2007 16:47

Heeft iemand al eens CV in een Eend gezet waarbij alles nog precies zo werkt als orgineel en je bij weigering vna de CV nog gewoon je sleutel kan gebruiken ?
Afblijven.

Edwin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 8 sep, 2004 15:29
Locatie: Heerenveen (Fryslân)
Contacteer:

Bericht door Edwin » zo 9 sep, 2007 21:01

:D
Het is allemaal gelukt met de CV, en werkt perfect. Ik had nog een setje achterdeursloten liggen en hier heb ik het blokkeerpalletje afgehaald en op de sloten van de voordeuren gemonteerd. En daar heb ik de stelmotortjes weer op aangesloten :D
De voordeuren zijn dikker en hier heb je dan ook niet/nauwelijks problemen met inbouwdikte van de stelmotor maar achterdeuren zijn vrij dun en hier heb ik straks een bolling in de bekleding.
Enige nadeel is nu wel dat ik de deuren niet meer met sleutel open krijg, dus als de afstandbediening en/of accu leeg is moet ik via de achterklep naar binnen... :wink:

Foto's volgen nog.

Edwin
Zwarte 2CV met Alarm en CV :lol:
---Zwarte 2CV6 Club uit 1987---
Vanalles 2CV

Site Burton400

Jacobus_XIII
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 2 jun, 2003 20:26
Locatie: Wijhe

Bericht door Jacobus_XIII » zo 9 sep, 2007 21:21

Edwin schreef::D
Het is allemaal gelukt met de CV, en werkt perfect. Ik had nog een setje achterdeursloten liggen en hier heb ik het blokkeerpalletje afgehaald en op de sloten van de voordeuren gemonteerd. En daar heb ik de stelmotortjes weer op aangesloten :D
De voordeuren zijn dikker en hier heb je dan ook niet/nauwelijks problemen met inbouwdikte van de stelmotor maar achterdeuren zijn vrij dun en hier heb ik straks een bolling in de bekleding.
Enige nadeel is nu wel dat ik de deuren niet meer met sleutel open krijg, dus als de afstandbediening en/of accu leeg is moet ik via de achterklep naar binnen... :wink:

Foto's volgen nog.

Edwin
Zwarte 2CV met Alarm en CV :lol:
Ik heb zeker een jaar met de CV rond gereden en heb maar één keer mijn achterklep hoeven te gebruiken. Dit kwam ook omdat ik de draden nog niet helemaal netjes weggewerkt had.

Volgens mij kun je achter trouwens de stelmotoren ook perfect wegwerken achter de plastic special bak die je op je panelen schroeft. Ik heb ooit een bak aangepast, maar heb deze nooit gemonteerd gehad.

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » zo 9 sep, 2007 21:26

Jacobus_XIII schreef:
Edwin schreef::D
Het is allemaal gelukt met de CV, en werkt perfect. Ik had nog een setje achterdeursloten liggen en hier heb ik het blokkeerpalletje afgehaald en op de sloten van de voordeuren gemonteerd. En daar heb ik de stelmotortjes weer op aangesloten :D
De voordeuren zijn dikker en hier heb je dan ook niet/nauwelijks problemen met inbouwdikte van de stelmotor maar achterdeuren zijn vrij dun en hier heb ik straks een bolling in de bekleding.
Enige nadeel is nu wel dat ik de deuren niet meer met sleutel open krijg, dus als de afstandbediening en/of accu leeg is moet ik via de achterklep naar binnen... :wink:

Foto's volgen nog.

Edwin
Zwarte 2CV met Alarm en CV :lol:
Ik heb zeker een jaar met de CV rond gereden en heb maar één keer mijn achterklep hoeven te gebruiken. Dit kwam ook omdat ik de draden nog niet helemaal netjes weggewerkt had.

Volgens mij kun je achter trouwens de stelmotoren ook perfect wegwerken achter de plastic special bak die je op je panelen schroeft. Ik heb ooit een bak aangepast, maar heb deze nooit gemonteerd gehad.
Heb je een foto ?
Afblijven.

Edwin
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: wo 8 sep, 2004 15:29
Locatie: Heerenveen (Fryslân)
Contacteer:

Bericht door Edwin » wo 19 sep, 2007 08:52

Hier een foto van het slot met daaronder de stelmotor.
Op de sloten van de voordeur heb ik hetzelfde hendeltje gezet als wat op de achterdeuren zit. Dit hendeltje zorgt er dus voor dat de deur op slot zit of los is.
Afbeelding
Zoals ik eerder al zei is het voor de voordeuren verder geen probleem omdat de deuren hier dik genoeg zijn voor de stelmotor.

Gr. Edwin
---Zwarte 2CV6 Club uit 1987---
Vanalles 2CV

Site Burton400

Gebruikersavatar
bartje2212
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 472
Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
Locatie: Zeist

Bericht door bartje2212 » wo 19 sep, 2007 16:27

cool!
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)

thomaaas
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2861
Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
Locatie: Eindhoven de geksteeeh

Bericht door thomaaas » za 22 sep, 2007 23:27

Wel gaaf, maar blinken je alarmlichten ook als je de deur open doet?

Verder wel jmmr dat je niet gewoon met je sleutel een deur kunt openen, en dat dan ook de andre deuren opengaan, misschien dan eens kijken naar het mechanisme van andere auto's. Hoeveel kost dit geheel?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Plaats reactie