Beste mensen,
ik heb zojuist bij mijn eend gekeken over ik een aansluiting had voor de alarmverlichting. Ik kon dit niet zo snel vinden (ik kon maar 1 los stekkertje vinden) dus heb ik het dashboard weer teruggeplaatst, echter hierna werkte het richtingaanwijzerlampje niet meer. Nadere inspectie leerde me dat er niet twee maar een connector vastzat aan het lampje en dat een andere loshing, dus ik dacht het euvel wel gevonden te hebben. Nu krijg ik het lampje echter niet meer aan de praat en heb ik dus 3 connectors over welke ik allemaal geprobeerd heb (er is trouwens wel 1 aansluitpunt bij de teller ongebruikt, zou dit die van de benzinemeter kunnen zijn, want die doet het al een tijdje niet meer goed ?) en waarvan er dus twee die van de richtingaanwijzer zouden moeten aansturen.
Kan iemand mij helpen met een schema of iets dergelijks? Want ik heb alle mogelijk combinaties geprobeerd en ik krijg het lampje niet meer werken (is niet kapot).
Richtingaanwijzer indicator doet het niet meer
-
- Beginner
Richtingaanwijzer indicator doet het niet meer
Citroen 2CV6 Special S6 (1986)
-
- Beginner
Bedankt voor de tip, maar die had ik al gezien, heb inmiddels ook nog wel een (naar mijn inziens) betere gevonden:
http://www.2cvstuff.com/2CV_yourstuff_W ... grams.html
Ik heb hem nu zo verbonden dat hij knippert als de alarmlichten aanstaan, dezelfde stekkertjes voor de normale werking doen het blijkbaar niet meer. De alarmlichten aansluiting heb ik gevonden dankzij de hulp van de ohzo vakkundige helpdesk uit het 2PK'tje :D
http://www.2cvstuff.com/2CV_yourstuff_W ... grams.html
Ik heb hem nu zo verbonden dat hij knippert als de alarmlichten aanstaan, dezelfde stekkertjes voor de normale werking doen het blijkbaar niet meer. De alarmlichten aansluiting heb ik gevonden dankzij de hulp van de ohzo vakkundige helpdesk uit het 2PK'tje :D
Citroen 2CV6 Special S6 (1986)