Gewone ordinaire eend in 1 : 18 bestaan die?
Gewone ordinaire eend in 1 : 18 bestaan die?
Als ik ergens modellen zie van eenden in het formaat 1 : 18 zijn het altijd óf hele oude modellen óf een "AZAM6" óf een speciale serie... Bestaat er nou geen gewone huis, tuin en keuken eend in dit formaat?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Moderator
Een Spécial zal vast te vinden zijn, onderstaande bijvoorbeeld, alleen zoek je een andere schaal:

Merk/schaal: Heller; 1:24
Adviesprijs: € 20,50
Onze prijs: € 18,95
Omschrijving: Fraai kunststof bouwmodel van een Lelijke eend
Website leverancier: www.heller.fr
www.toemen.nl , zit in d'Bosch, heeft meer modellen van eenden, durf zo niet te zeggen in welke schaal. Wel 'normale' 'modernere' eenden.
Hierzo is veel 2cv te vinden, is wel even zoeken denk ik, even checken zou ik zeggen.

Merk/schaal: Heller; 1:24
Adviesprijs: € 20,50
Onze prijs: € 18,95
Omschrijving: Fraai kunststof bouwmodel van een Lelijke eend
Website leverancier: www.heller.fr
www.toemen.nl , zit in d'Bosch, heeft meer modellen van eenden, durf zo niet te zeggen in welke schaal. Wel 'normale' 'modernere' eenden.
Hierzo is veel 2cv te vinden, is wel even zoeken denk ik, even checken zou ik zeggen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Gewone ordinaire eend in 1 : 18 bestaan die?
Ow, als je ooit een Azam6 moest vinden op schaal 1:18 mag je altijd even bellen!
Naast de gewone Azam heeft Solido ook later een meer recente variant uitgebracht met nieuwe kont en ronde knipperlichten.

-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Da's best een grote winkel ja; op de hoek met de 'Speedstreet'the Nosepicker schreef:www.toemen.nl , zit in d'Bosch, heeft meer modellen van eenden, durf zo niet te zeggen in welke schaal. Wel 'normale' 'modernere' eenden.

Ik heb hier ook die Solido AZAM staan (1:17! staat er onderop) en net als bij een 1:1 Eend is de vering slap, want hij zakt steeds lager