Schokbrekers gezocht, maar dan GOEDE
-
- Veelvuldig poster
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dingdong, ze zijn er, yessssss
Adrie, bedankt
Greatnix Spookeend
Adrie, bedankt
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
ja dat hoopte ik al. ik heb die nl en volgens een vriend die dat systeem ook heeft, duikt een auto met batteurs/frotteurs heel erg bij bijvoorbeeld een verkeersdrempel. en ik wil gewoon graag loeihard over drempels kunnen. maar goed ik ga me tzt wel verdiepen hoe je dit moet afstellen. ik hoop dat dit niet al te lastig is.thomaaas schreef:Je kunt ook gewoon het oude systeem nemen met wrijvingsschokdempers. Dat is ook zelf instelbaar, kun je m zo zwaar zetten als je zelf wilt
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De meharie heeft ook die batteurs/frotteurs en nadat Andre daar eens mee bezig is geweest, was het opeens een heel andere meharie.
Eerst was het een soort badkuip, leek wel een golfslag bad, nu, hij duikt nog wel, maar veel minder en stopt ook meteen, dus ik vermoed dat een ouderwets setje op zich wel redelijk in te stellen is zodat je vrij stug kan rijden. Het fijne weet ik er niet van, ik ben er toen niet bijgeweest met dat afstellen, dat was Andre zijn ding toen.
Er zit wel een beschrijving bij, maar ik vind niets over de montage stand. Ik neem aan dat de plastic stofkappen (net weer jammer) met de rijrichting mee moeten, zodat ze geen vuil kunnen vangen? Maar geld dit voor de achter schokbrekers ook? Denk, vraag het maar even voor de zekerheid, omdat ik meen bij de lips de schokbrekers andersom moesten dan bij de Monroes, maar dat weet ik niet zeker meer.
Greatnix Spookeend
Eerst was het een soort badkuip, leek wel een golfslag bad, nu, hij duikt nog wel, maar veel minder en stopt ook meteen, dus ik vermoed dat een ouderwets setje op zich wel redelijk in te stellen is zodat je vrij stug kan rijden. Het fijne weet ik er niet van, ik ben er toen niet bijgeweest met dat afstellen, dat was Andre zijn ding toen.
Er zit wel een beschrijving bij, maar ik vind niets over de montage stand. Ik neem aan dat de plastic stofkappen (net weer jammer) met de rijrichting mee moeten, zodat ze geen vuil kunnen vangen? Maar geld dit voor de achter schokbrekers ook? Denk, vraag het maar even voor de zekerheid, omdat ik meen bij de lips de schokbrekers andersom moesten dan bij de Monroes, maar dat weet ik niet zeker meer.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
Echt supramakkelijk. Je haalt ze eruit, en dan zit r een veer met een stelbout. Die bout moet je met standaard instelling zo ver aandraaien, dat je 16 Nm nodig hebt om de plaat te draaien ten opzichte van de drukgroep. Maar je kunt dit natuurlijk veel stugger maken. Wat jou vriend waarschijnlijk heeft, is dat 'ie ze al een tijdje gebruikt heeft en de plaat is afgesleten. Dan moet je ze dus weer opnieuw instellendyane_maniac schreef:ja dat hoopte ik al. ik heb die nl en volgens een vriend die dat systeem ook heeft, duikt een auto met batteurs/frotteurs heel erg bij bijvoorbeeld een verkeersdrempel. en ik wil gewoon graag loeihard over drempels kunnen. maar goed ik ga me tzt wel verdiepen hoe je dit moet afstellen. ik hoop dat dit niet al te lastig is.thomaaas schreef:Je kunt ook gewoon het oude systeem nemen met wrijvingsschokdempers. Dat is ook zelf instelbaar, kun je m zo zwaar zetten als je zelf wilt
douwe
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
yes Arjan heeft de avo's ook binnen..
heerlijk veren die dingen prachtig.
ik hou em op de drempels niet bij met de kever.
heerlijk veren die dingen prachtig.
ik hou em op de drempels niet bij met de kever.
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster