Eend met 3e remlicht
Ja, dacht ik ook al, of met tape. Probleem is dat het net boven het achterraampje zit en het dak op dat punt zéér strak over die balk zit. Zal lastig worden om er een ty rap doorheen te wurmelen en tussen die balk en de achterruit door te krijgen.
Maar kga even kijken of er geen kinderziektes in mijn ontwerp zitten Zo nee, dan definitief vastzetten. Dat zal geen probleem zijn, manieren genoeg.
Cool hoor zo'n derde remlicht. Kan het zeker aanraden.
Maar kga even kijken of er geen kinderziektes in mijn ontwerp zitten Zo nee, dan definitief vastzetten. Dat zal geen probleem zijn, manieren genoeg.
Cool hoor zo'n derde remlicht. Kan het zeker aanraden.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ledjes, de meeste zijn met ledjes ipv lampjes.
Ik rijdt er al jaren mee in mijn eend, een iets ander model, nadat het zelfde model was gesneuveld.............
Werkt goed hoor
Greatnix Spookeend
Ik rijdt er al jaren mee in mijn eend, een iets ander model, nadat het zelfde model was gesneuveld.............
Werkt goed hoor
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Kom je langs. Gezellie.
Maar ff serieus. De Brezan had voorheen verschillende types ja. Van breed tot smal en ga zo maar door. Als dat nu niet meer het geval is, dan zou ik eens kijken bij de Halfords of Autostyle. www.autostyle.nl
Maar ff serieus. De Brezan had voorheen verschillende types ja. Van breed tot smal en ga zo maar door. Als dat nu niet meer het geval is, dan zou ik eens kijken bij de Halfords of Autostyle. www.autostyle.nl
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
ik heb reeds een maand al ene derde remlicht hangen en alhoewel het de veiligheid verhoogt kan het zijn dat de autokeuring er een opmerking op geeft omdat het een element is dat niet origineel in de auto ingebouwd was. is raar maar dt is wat men mij vertelde
verder heb ik het ook zo aangesloten - aansluiting op massa (is ledversie) en de + aansluiting naar 1 vd remlichten me een stroomdiefje.
verder heb ik het ook zo aangesloten - aansluiting op massa (is ledversie) en de + aansluiting naar 1 vd remlichten me een stroomdiefje.
- André Post
- Heavy user
Ik heb er nu zo'n 2 jaar een huisvlijt derde remlicht achter het raam van mijn 18PK.
Bestaande uit 10 highintensity rode leds op een rij.
De eerst apk met deze lamp hadden ze twijfels of dat wel mocht want de kleur is anders
als de gewone remlichten die oranje zijn.
Bestaande uit 10 highintensity rode leds op een rij.
De eerst apk met deze lamp hadden ze twijfels of dat wel mocht want de kleur is anders
als de gewone remlichten die oranje zijn.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- bartje2212
- Regelmatige poster