Het kinderhoekje op het forum
Ken Dennis niet, maar als ik dit allemaal zo lees, heel veel sterkte de komende tijd!!! Kop op.
Jeroen
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wanneer gaat het jullie nou eindelijk eens een keer méézitten?!
Heel veel sterkte met het herstel, Dennis. Hopelijk verveel je je niet al teveel. We hebben misschien nog wel een leuke DVD die je wil zien, maar ze zijn helaas alledrie in het Engels :
-Shrek 1
-Lion King
-Sjakie en de chocoladefabriek (de orginele, bijna 40 jaar oud geloof ik, met Gene Wilder als Willie Wonka, vraag maar aan papa wie dat is )
Als je ze wil zien, dan kom ik ze wel brengen.
Heel veel sterkte met het herstel, Dennis. Hopelijk verveel je je niet al teveel. We hebben misschien nog wel een leuke DVD die je wil zien, maar ze zijn helaas alledrie in het Engels :
-Shrek 1
-Lion King
-Sjakie en de chocoladefabriek (de orginele, bijna 40 jaar oud geloof ik, met Gene Wilder als Willie Wonka, vraag maar aan papa wie dat is )
Als je ze wil zien, dan kom ik ze wel brengen.
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
@tom het gaat. ik heb zinds gister avond wat meer pijn dat is niet leuk. verder heb ik therapie voor het kruklopen en dat heb ik net gehad en de therapeut vind dat het wel goed gaat dat is prettig. ik verveel me niet egt wand ik heb veel huiswerk gehad maar nu minder dat is prettig want ik kon me moeilek concentreren.
ik heb veel boeken.
en ik mag dvds lenen bij de buurvrouw dat is leuk
en ik ben een paar keer met de eend gereeden dat was leuk.
groetjes dennis
ik heb veel boeken.
en ik mag dvds lenen bij de buurvrouw dat is leuk
en ik ben een paar keer met de eend gereeden dat was leuk.
groetjes dennis
Prettige dag groetjes dennis
-
- Veelvuldig poster
Hey Dennis!
Fijn dat jeje niet verveelt (okay huiswerkmaken is ook niet alles, maar beter dan vervelen). En super dat je weer in de eend kon.
Maar, mocht je je nog een keer vervelen kwam ik op de site van Bleu comme le ciel (http://www.2cvtransahara.nl/) deze tegen:
de bouwplaat [klik]
Fijn dat jeje niet verveelt (okay huiswerkmaken is ook niet alles, maar beter dan vervelen). En super dat je weer in de eend kon.
Maar, mocht je je nog een keer vervelen kwam ik op de site van Bleu comme le ciel (http://www.2cvtransahara.nl/) deze tegen:
de bouwplaat [klik]
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
kopietje???OnsEendje2 schreef:Mocht je willen hebben wij ook de nieuwe sjakie liggen... (maar niet de originele dus : hahahahaha)
Hey Dennis ik hoorde het van de week van je Pa!
Heel veel sterkte met je herstel! Kom op en laat je niet gek maken he! Als je weer beter bent gaan we snel een lekker stukkie rijden!
Groetjes ook aan je Pa!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
TomTom weet het wel ja... Amsterdam weet ik zelf ook wel te vinden. Alleen zit ik met de reistijd om er te komen. Maar als ik in de buurt ben, meld ik me wel!Dennis-citroen schreef:@tom de weg naar amtserdam staat gewoonop de kaart en anders weet tom tom het wel
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
Hoi
het gaat w4el weer wat beter met me ik hoef in huis niet meer in de rolstoel maarnaar school nog wel en ik mag alleen in de midag naar school en thuis loop ik met een kruk en ik heb bijna geen pijn meer
Naar school moet ik met de rolstoelbus maaar die komt steets te laat of helemaal niet dat is wel lastig
Dooeeeiii Dennis
het gaat w4el weer wat beter met me ik hoef in huis niet meer in de rolstoel maarnaar school nog wel en ik mag alleen in de midag naar school en thuis loop ik met een kruk en ik heb bijna geen pijn meer
Naar school moet ik met de rolstoelbus maaar die komt steets te laat of helemaal niet dat is wel lastig
Dooeeeiii Dennis
Prettige dag groetjes dennis
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: