2cv4 eruit, wegenbelastingvrije mercedes 3 liter 5 cilinder diesel automaat stoomboot met schuifdak erinbackfire schreef: Nu zijn er een aantal forum leden welke ook sinds kort een baby hebben, hoe hebben zij dat dan opgelost?
haha, idd! die dingen zijn verschrikkelijk duur, hebben we ons ook over zitten verbazen.. wat nog erger is. buggy's van quinny (ook van maxi-cosi)dyane_maniac schreef:@ steffan: kopen? komop zeg weet je wat kost(in bruikleen) krijgen dat is het motto! gewoon niet als eerste in de familie aan de kidz
gelukkig is er marktplaats, daar hebben wij onze quinny vandaanSteffan schreef:haha, idd! die dingen zijn verschrikkelijk duur, hebben we ons ook over zitten verbazen.. wat nog erger is. buggy's van quinny (ook van maxi-cosi)
echt niet best wat sommige mensen daar voor neer willen tellen
mooi dat je er 1 krijgt
die van quinny gaan dan nog wel (of heb je goedkopere oplossing? want dan houdt ik me aanbevolen voor tipsSteffan schreef:haha, idd! die dingen zijn verschrikkelijk duur, hebben we ons ook over zitten verbazen.. wat nog erger is. buggy's van quinny (ook van maxi-cosi)dyane_maniac schreef:@ steffan: kopen? komop zeg weet je wat kost(in bruikleen) krijgen dat is het motto! gewoon niet als eerste in de familie aan de kidz
echt niet best wat sommige mensen daar voor neer willen tellen
mooi dat je er 1 krijgt
Idd!! Doe je het slim, dan monteer je dus eventueel de 3puntsgordel aan de rechterkant, want jij als verstandige bestuurder geeft mensen van rechts voorrang. De eikel die je aanrijdt, zal dus eerder van links komen [k weet wel dat dat niet altijd opgaat, maar meestal waarschijnlijk wel]supercees schreef: het lullige is dat je rustig kan rijden, altijd oplettend, nooit met drank, bladiebladiebla, en dan rijdt een of andere eikel je aan, en dan zit je toch in een koekblik. dus hebben wij gekozen voor degelijk duits staal.
Wij zaten eerst naar Xara Break te kijken, proefritje gemaakt zelfs. Was na de eend al een grote stap voorwaarts en niet heel duur. Maar het werd het niet. Burgerbak.dyane_maniac schreef: haha ik zit net te kijken naar een ubercoole zilveren cx break op gas voor 1000 euro. maar mama gaat daar zekers geen toestemming voor geven helaas. nuja helaas...
over het eerste: ja dat zou ik graag willen, maar wat ik begrepen heb is dat zo'n kinderstoel tot 9 maanden, niet tussen de achter en voorbank past. anyway, dat zie ik wel als ik straks die MC heb van michelle dr nicht.thomaaas schreef: @ dyane maniac: ja, wat je zegt klopt lijkt mijAlleen, bedenk wel dat je zoon/dochter rechts vooraan niet meer of minder gevaarlijk zit dan rechts achteraan, dus kun je beter voor de 3 punts achterin gaan, dan voor kindje voorin, zodat je vriendin voorin kan [denk ik]. Maar mooiste is idd midden op de achterbank! het liefst nog met n rolkooi eromheen
Wacht maar tot je net als ik met chronisch prikkende slaapogen op het forum komt ...dyane_maniac schreef: maar tjemig he wat komt daar allemaal bij kijken zeg, een kindje op komst. het maken is leuk maar dan...
Ik geef je groot gelijk, in Houten struikel je over de Volvo Estates, niet leuk meer, dan springt zo´n Citroen er weer positief bovenuit.Twécévé schreef:Gewoone een Xantia ernaast kopen (type 2), heb ik ook gedaan. Kost weinig en je hebt een degelijke, veilige middenklasser die je het gevoel geeft alsof je in een limousine zit.