Gevonden plaatje, maar ja waar dient het voor?
Gevonden plaatje, maar ja waar dient het voor?
Hallo 2cv vrienden,
Ik ben een eend aan het reviseren
Ik heb een plaatje gevonden maar weet helaas niet meer waar dit voor dient.
Indien je de link volgt dan kom je op mijn hyve site waar ik de foto heb geupload.
http://m-konings1.hyves.nl/
Bij voorbaat dank
groeten
Marc
Ik ben een eend aan het reviseren
Ik heb een plaatje gevonden maar weet helaas niet meer waar dit voor dient.
Indien je de link volgt dan kom je op mijn hyve site waar ik de foto heb geupload.
http://m-konings1.hyves.nl/
Bij voorbaat dank
groeten
Marc
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik kan de foto niet vinden, maar als de foto elders op internet staat kun je die hier meteen in het bericht laten verschijnen door de link te plaatsen als volgt op de plaats van <link> moet de directe link naar alleen de afbeelding staan.
( Wel een erg mooie foto van dat meisje (je dochtertje?) op dat rollend onderstel )
( Wel een erg mooie foto van dat meisje (je dochtertje?) op dat rollend onderstel )
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Even de 2 andere reactie's/fotolinks weggehaald..
Dat plaatje zit even denken... onder de rubber stootblokken bij de vooras...
waarom weet ik niet, maar ze zitten er
Laatst gewijzigd door Tom Duckpower op zo 10 feb, 2008 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Heavy user
-
- Heavy user
ja precies die bedoelde ik ook..Tom Duckpower schreef:Even de 2 andere reactie's/fotolinks weggehaald..
heb et zelfde 'probleem' gehad bij mijn chassiswissel! haha had die plaatjes ook over.. eendengarage heeft et me verteld
en die zei ook.. citroen gebruikt allemaal opvulplaatjes
goedkope oplossing (ipv onderdelen aanpassen zodat ze beter passen)
-
- Addicted user
- Contacteer:
Nou dat geloof ik niet helemaal steffan, de spelingen die in het chassis zitten en de overige bevestigingen veroorzaken natuurlijk ook het probleem dat zoiets simpels als een stootblok ook variabel moet zijn. Zo zitten er ook vulplaatjes tussen de bak en remklauw en zit de koets in zijn geheel vast met verschuifbare klemmoeren in overbemeten gaten (voor een 7mm boutje). Dat is dan ook weer het voordeel van de eend, alles is wel passende te krijgen met wat vulplaatjes
ah ja, daar zou je es goed gelijk in kunnen hebben backfire!
de goedkope oplossing was gewoon een redenatie van mij, snapte et idee anders niet van die vulplaatjes.. want nog een vraagje dan..
moeten die stootblokken zo precies afgesteld worden dan?
al kan ik me trouwens wel voorstellen dat je met een verhoging van 1 mm van het blok de draagarm meteen enkele centimeters minder ver omhoog kan bewegen.
de goedkope oplossing was gewoon een redenatie van mij, snapte et idee anders niet van die vulplaatjes.. want nog een vraagje dan..
moeten die stootblokken zo precies afgesteld worden dan?
al kan ik me trouwens wel voorstellen dat je met een verhoging van 1 mm van het blok de draagarm meteen enkele centimeters minder ver omhoog kan bewegen.
Laatst gewijzigd door Steffan op zo 10 feb, 2008 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Heavy user
ja sowiesoLelijke Eend schreef:Liever dat je draagarm tegen dat rubber blok aan komt dan dat je draagarm zo ver doorveert dat je wiel dingen gaat raken wat het niet zou moeten raken.
doet me denken, ik moet dat rubber aan 1 kant nog vervangen bij mij! viel me laatst op dat het rubber gewoon uit zijn houder gedrukt is.. die ben ik dus kwijt