Michiel's achterklep restauratie: nu motorkap aan de beurt!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 23:32
- Locatie: België
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 221
- Lid geworden op: ma 21 nov, 2005 11:48
- Locatie: standdaarbuiten
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
zo. Het volgende projectje staat te wachten. De achterklep doet het prima, nu is de motorkap aan de beurt. Helaas zitten daar nogal wat deuken in en een scheurtje, dus tijd voor revisie. Daarnaast is het ding ook nog eens compleet mat aan het worden (goedkope franse verf kennelijk)
dit prima motorkapje ga ik de komende tijd eens onder handen nemen, dat tegen de tijd dat de dyane terug uit de stalling komt er een verse kap op kan. Dit exemplaar is deuk-vrij en roest is ook al niet echt aanwezig
dit prima motorkapje ga ik de komende tijd eens onder handen nemen, dat tegen de tijd dat de dyane terug uit de stalling komt er een verse kap op kan. Dit exemplaar is deuk-vrij en roest is ook al niet echt aanwezig
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 609
- Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 23:32
- Locatie: België
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 18:37
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Heeft een dyanekap eigenlijk een zelfde soort (eigenlijk toch wel fragiele) krulscharnier montage? Ik dacht dat er 2 steunen onder de kap zaten, die scharnieren.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer: