collectie 2cv
even off-topic.. .. over bekeuringen gesproken, ik was laatst met 134 km p uur gelitst in de bebouwde kom in m'n aca Bleek achteraf een fout te zijn, zie je het al voor je met een aca 84 km p uur te hard in de bebouwde komBasss schreef:ZO!
Leuke post zo hoor!! Beter dan 2 van die enveloppen met
zo'n stomme bekeuring voor te hard rijden in m'n eend
Belacheloos!
Citroën AZU 1968
Mercedes L319D 1965
Mercedes L319D 1965
ik ken die flitskast dus ik reed al 45 ofzo en toen zag ik hem toch flitsen, er waren ook geen tegenliggers die hard reden. Ik heb opgebeld en ze uitgelegd dat m'n wagen op de snelweg niet eens die snelheid haalt, toen hebben ze het 'uitgezocht' en later kreeg ik bericht dat het was ingetrokken. Het zal je maar gebeuren met een auto die wel makkelijk zo hard kan
Citroën AZU 1968
Mercedes L319D 1965
Mercedes L319D 1965
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Yep, gisteren deel 4 en 5 met Selekt Vracht ontvangen (wat een willekeur in bezorgen!) En afgelopen weekend een grote kartonnen doos met de opbergmap, 2 extra modelletjes en een loep. Vooral de Butagaz Pick-up eend vind ik erg mooi
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Jaaa, die Butagaz eend is zeker mooi!Charly schreef:Yep, gisteren deel 4 en 5 met Selekt Vracht ontvangen (wat een willekeur in bezorgen!) En afgelopen weekend een grote kartonnen doos met de opbergmap, 2 extra modelletjes en een loep. Vooral de Butagaz Pick-up eend vind ik erg mooi
en hij veert ook weer, net zoals de charleston bij t eerste nummer.
Zit ook goed in elkaar, alleen de velgrandjes kloppen niet met het origineel viel mij op
lekker boejuh!
nog effe en ik moet aan een flinke vitrinekast HAHAHAHA
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Dat is dan een duur foutje voor de uitgever, ik heb nr. 4 en nr. 5 namelijk ook dubbel gekregen De kinderen zijn er erg blij mee.....TB schreef: En stiekum heb ik 4 en 5 dubbel gekregen. Foutje zeker van ze
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Duur is relatief. Wat is 4 keer +/- 5 euro (kostprijs voor de uitgever gok ik) op duizenden euro's ?
Ohja, ik heb vandaag mijn abonnement besteld met het verzoek om ook nummer 3 nog even mee te sturen omdat ik dat nummer nog niet heb (ik heb nu nummer 1, 2 en 4).
Edit Jeroen-citroen
Aub geen 2 posts binnen 1 minuut na elkaar. Gebruik dan liever de edit knop (nu 1 bericht van gemaakt )
Ohja, ik heb vandaag mijn abonnement besteld met het verzoek om ook nummer 3 nog even mee te sturen omdat ik dat nummer nog niet heb (ik heb nu nummer 1, 2 en 4).
Edit Jeroen-citroen
Aub geen 2 posts binnen 1 minuut na elkaar. Gebruik dan liever de edit knop (nu 1 bericht van gemaakt )
Afblijven.
-
- Moderator
100 punten voor CitRoel! Er bestaan nog eerlijke eendrijders!!
(deze 'eerlijkheidstest' hebben ze in Frankrijk ook gedaan, de twee (2!!!) eerlijke abonnees die hun dubbele exemplaar direct terugstuurden kregen een geheel verzorgde reis naar het Citroën Conservatoire d'Automobiles, inclusief 3daags verblijf in een 4 sterren toko.)
(deze 'eerlijkheidstest' hebben ze in Frankrijk ook gedaan, de twee (2!!!) eerlijke abonnees die hun dubbele exemplaar direct terugstuurden kregen een geheel verzorgde reis naar het Citroën Conservatoire d'Automobiles, inclusief 3daags verblijf in een 4 sterren toko.)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams