collectie 2cv
-
- Heavy user
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
he dan kunnen wij ook binnenkort een uitnodiging ontvangenthe Nosepicker schreef:100 punten voor CitRoel! Er bestaan nog eerlijke eendrijders!!
(deze 'eerlijkheidstest' hebben ze in Frankrijk ook gedaan, de twee (2!!!) eerlijke abonnees die hun dubbele exemplaar direct terugstuurden kregen een geheel verzorgde reis naar het Citroën Conservatoire d'Automobiles, inclusief 3daags verblijf in een 4 sterren toko.)
-
- Moderator
-
- Gebruiker
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
Bedankt!the Nosepicker schreef:100 punten voor CitRoel! Er bestaan nog eerlijke eendrijders!!
(deze 'eerlijkheidstest' hebben ze in Frankrijk ook gedaan, de twee (2!!!) eerlijke abonnees die hun dubbele exemplaar direct terugstuurden kregen een geheel verzorgde reis naar het Citroën Conservatoire d'Automobiles, inclusief 3daags verblijf in een 4 sterren toko.)
Ik was in de veronderstelling dat ik de enige was bij wie ze dit foutje gemaakt hadden. Nét nadat ik ze terug gestuurd had keek ik op de site... en ontdekte dat iedereen ze dubbel had. Ach ja wat moet ik ook met dubbele...
Ik wil ook wel naar dat "Citroën Conservatoire d'Automobiles, inclusief 3daags verblijf in een 4 sterren toko"
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Heavy user
@lelijke eeend, ik kreeg het ook pas erg laat binnen. daarna kwamen ze achterelkaar binnen. moest bijna elke week wel naar de overburen voor m'n pakketjes!
ik vindt de modelletjes erg gaaf! ik heb alleen de boekjes nog geeneens kunnen lezen ! te druk met werken, klussen aan de eend en druk met reageren op 2cv.nl forum
ik vindt de modelletjes erg gaaf! ik heb alleen de boekjes nog geeneens kunnen lezen ! te druk met werken, klussen aan de eend en druk met reageren op 2cv.nl forum
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Heavy user