Het kinderhoekje op het forum
-
- Veelvuldig poster
-
- Eend ontdekker
hoi alemaal ik heb een beetje vervelend nieuws maandag ben ik perongeluk uit de rolstoel gevallen en dinsdag moest ik daar voor naar het ziekenhuis voor controle maar gelukig is ales goed.
aleen dit is heel jamer papa kan niet meer met de eend rijden dus die is verkocht en ik heb er al heel veel door gehuild maar papa heb een speelgoedeend uit elkaar gehaald en gespoten met lak waarmee de eend is bespoten (de eend heet lucky duck) en die lak noemen we lucky lak maar dat is nog wel leuk.
groetjes dennis-citroen
aleen dit is heel jamer papa kan niet meer met de eend rijden dus die is verkocht en ik heb er al heel veel door gehuild maar papa heb een speelgoedeend uit elkaar gehaald en gespoten met lak waarmee de eend is bespoten (de eend heet lucky duck) en die lak noemen we lucky lak maar dat is nog wel leuk.
groetjes dennis-citroen
Prettige dag groetjes dennis
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Hé Dennis,
Weet niet of Papa het nog verteld heeft, maar heb gisteren nog met Papa gekletst, en er zijn gelukkig veel eendrijders in Amsterdam en omstreken die zeker langskomen en een stuk gaan rijden hoor!
Hoe is het trouwens met je mini 2cv in de kleur van Papa?
Weet niet of Papa het nog verteld heeft, maar heb gisteren nog met Papa gekletst, en er zijn gelukkig veel eendrijders in Amsterdam en omstreken die zeker langskomen en een stuk gaan rijden hoor!
Hoe is het trouwens met je mini 2cv in de kleur van Papa?
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Moderator
Hé, dat is niet zo leuk, dat jullie nu geen grote eend meer hebben. Maar je zult vast wel eens met iemands eendje mogen meerijden denk ik?
Ik heb vroeger een tijdje een rolstoel gehad, als je een beetje oefent kun je daar allerlei truukjes mee doen, op je achterwielen rijden en zo. In het begin moet je wel oppassen dat je niet achterover klapt! Voorzichtig doen dus!
Ik heb vroeger een tijdje een rolstoel gehad, als je een beetje oefent kun je daar allerlei truukjes mee doen, op je achterwielen rijden en zo. In het begin moet je wel oppassen dat je niet achterover klapt! Voorzichtig doen dus!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Eend ontdekker
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Eend ontdekker
Nou Dennis,
Goed nieuws mag ook wel eens he! En alvast een fijne dag zondag en natuurlijk maandag!
Groetjes
Goed nieuws mag ook wel eens he! En alvast een fijne dag zondag en natuurlijk maandag!
Groetjes
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: