lucht in benzine circuit

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
Gesloten
Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

lucht in benzine circuit

Bericht door Ramon » di 8 jun, 2004 16:44

als mijn moter stationair draait dan maakt ie nogal plofferig geluid ben er achter dat hij lucht aanzuigt want ik zie belletjes in mijn benzine filter, ook is de helft van het benzine filter maar gevult met benzine, dus er zit ergens een lek of is de tank gewoon bijna leeg???????????

Gebruikersavatar
Duintje
Moderator
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 8 mar, 2003 19:52
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door Duintje » di 8 jun, 2004 17:40

kwestie van leiding langslopen. ALs je dan niks vindt zal het wel bij de aansluiting bij de tank zitten, dus effe je tank loshalen.

Marcel

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » di 8 jun, 2004 17:42

dan zit het daar want ik zie nergens bezine resten kan het niks te maken hebben met datr filter wat ik net nieuw heb

Gebruikersavatar
Job
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 142
Lid geworden op: za 27 dec, 2003 00:49
Locatie: Zutphen

Bericht door Job » di 8 jun, 2004 17:46

mijn benzinefilter is altijd maar tot de helft gevuld en hij loopt heel goed dus ik denk dat het hoort. als je een tijdje terug iets aan je beinzinetoevoer gedaan hebt kan er gewoon wat lucht inzitten. blaas dan eens op de vulpijp van je benzinetank.
maar als je niets gedaan hebt aan je benzinetoevoer dan zal hij inderdaad valse lucht aanzuigen. ik denk dat je het boet zoeken bij de tank -----> benzineslangaansluiting.

suc6

Gebruikersavatar
Handjes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 11:52

Re: lucht in benzine circuit

Bericht door Handjes » di 8 jun, 2004 18:11

Ramon2cv schreef:als mijn moter stationair draait dan maakt ie nogal plofferig geluid ben er achter dat hij lucht aanzuigt want ik zie belletjes in mijn benzine filter, ook is de helft van het benzine filter maar gevult met benzine, dus er zit ergens een lek of is de tank gewoon bijna leeg???????????
Lijkt me meer dat je ontsteking niet goed staat of dat de carburateurafstelling verdraaid is.
La vie est belle.

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1789
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 9 jun, 2004 11:29

Dat plofferige geluid herken ik. Vooral met starten gebeurt dat, motor heeft dan ook de neiging af te slaan.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 9 jun, 2004 11:36

ik had de co scroef verdraait voor de apk en daarna weer terug gedraait sinds dien is dit zo.

Ramon
Heavy user
Heavy user
Berichten: 3690
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 10:42
Locatie: ibiza
Contacteer:

Bericht door Ramon » wo 9 jun, 2004 14:21

hij doet het nu niet meer rara, maar ik had mijn tank helemaal vol gegooit. dus vandaar

Gesloten