dakje goed houden
dakje goed houden
Hoi,
Vorige week dan toch maar een nieuw dakje gekocht, maar omdat het toch wel wat kost zou ik het ook nieuw willen houden...
Hoe onderhoud ik m'n dakje dat het niet binnen de kortste keren scheurt ofzo?
Vorige week dan toch maar een nieuw dakje gekocht, maar omdat het toch wel wat kost zou ik het ook nieuw willen houden...
Hoe onderhoud ik m'n dakje dat het niet binnen de kortste keren scheurt ofzo?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
alleen de voering is dikker. De toplaag is nog altijd van hetzelfde materiaal. Je zult merken dat de rol ook dikker is, wanneer je je dak hebt opgerold.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben ook wel benieuwd wat er had moeten staan... ondanks enig doordenken kan ik er niet achter komen wat zoveel en komen in die zin moeten doen. En: en=er?SamClukkers schreef:Okee dan! Zou je dat even willen vertalen of verduidelijken?2cvfreak schreef:zoveel komen dat en katten op gaan zitten.
Alvast bedankt.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
heb ik ook nog ff een vraagje,
kun je het dakje zelf lijmen en zo ja met welke lijm???
ik had voor m'n verjaardag 4 jaar geleden een nieuw dakje gekregen, maar van de week zag ik dat de lijm los was gelaten . hij ligt netjes in de schuur (droog) en moet straks weer op m'n eendje.
iemand tips of ideeen??
kun je het dakje zelf lijmen en zo ja met welke lijm???
ik had voor m'n verjaardag 4 jaar geleden een nieuw dakje gekregen, maar van de week zag ik dat de lijm los was gelaten . hij ligt netjes in de schuur (droog) en moet straks weer op m'n eendje.
iemand tips of ideeen??
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je dak gaat erg lang mee als je m nooit oprolt. Klinkt lullig, maar na een goede zomer met veel opendakjes weer, gaat het sneller stuk natuurlijk. Ik ben in 12 jaar tijd al aan mijn 5e dakje bezig. (deze zit er al lang op nu) maar toen ik nog dagelijks reed met de eend, en erg vaak het dak open en dicht deed, was het soms wel eens na een jaar "op"
Elastieken die losgingen, scheurtjes bij het midden, waar je m strak trekt zeg maar.
Greatnix Spookeend
Elastieken die losgingen, scheurtjes bij het midden, waar je m strak trekt zeg maar.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Addicted user
- Contacteer:
De orginele heeft het bij mij 7 jaar volgehouden, dat is incl. de leeftijd toen ik hem kocht 13 jaar. En ik reed ook vaak met half open of helemaal open. De andere ben ik zelf schuld aan, door hem niet goed vast te zetten bijna op de snelweg kwijtgeraakt. De zijbeugeltjes natuurlijk helemaal ingescheurd.