Dat heb ik weer eend vol water.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Dat heb ik weer eend vol water.
Dacht net mn eend van binnen schoon te maken en stof te zuigen ed.
Dus ik haal matten en het bankje er uit. Is mn vloerbedekking doorweekt.
Die heb ik er ook maar uit gehaald en op gehangen om te drogen. Er kwam een plas water uit niet normaal. Onder de vloerbedekking is het ook nog al nat allemaal. Morgen ga ik het lek maar is op zoeken en dicht maken. Dan een dagje de elektrische kachel er in om hem weer op te drogen. Lang leve het nederlandse weer. :S
Ik verdenk sterk de ruitenwisser asjes als ik de ruitenwisser aan heb dan wordt het dashbord nat. Gelukkig heb ik nog een paar complete ruitenwisser motoren met asjes ed liggen.
Dus ik haal matten en het bankje er uit. Is mn vloerbedekking doorweekt.
Die heb ik er ook maar uit gehaald en op gehangen om te drogen. Er kwam een plas water uit niet normaal. Onder de vloerbedekking is het ook nog al nat allemaal. Morgen ga ik het lek maar is op zoeken en dicht maken. Dan een dagje de elektrische kachel er in om hem weer op te drogen. Lang leve het nederlandse weer. :S
Ik verdenk sterk de ruitenwisser asjes als ik de ruitenwisser aan heb dan wordt het dashbord nat. Gelukkig heb ik nog een paar complete ruitenwisser motoren met asjes ed liggen.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De kans dat je een eend aan zult treffen die droog is onder de matten is kleiner dan een eend met natte bodem. Ontwerp is gewoon niet lekvrij, ookal zijn je rubbers in goede staat en je wisserasjes afgedekt met rubbers. Het is wat vervelend en af en toe droogmaken zal geen kwaadkunnen. Ik heb daarom de rubber mat maar weggegooid en er vloerkleed ingelegd.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Bij mij zitten ze er ook op!Erikjan schreef:Ik denk dat het de asjes zelf zijn daar zit speling op. Er zitten nl. rubbers tussen die aluminium rondjes en de koets. Die heb ik geknipt van een binnenband. Maar die grolsch rubbers is ook het proberen waard. Moet ik alleen van narigheid eerst die 2 beugels leeg maken
Werkt echt goed
Heb alleen niet die twee flessen leeg gedronken
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Een kennis van me had zoveel last van het water dat ie roostertjes in vloer heeft gesoldeerd. Hier loopt het vocht nu als een afvoerputje weer naar buiten. Ook niet echt de oplossing
Maar de rubbers is een oplossing. Ik had zelf al eens gedacht om smeernippels op de ashouders te zetten. Maar ik weet niet of hier genoeg materiaal voor is.
Maar de rubbers is een oplossing. Ik had zelf al eens gedacht om smeernippels op de ashouders te zetten. Maar ik weet niet of hier genoeg materiaal voor is.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Heavy user
Nou... ik raad iedereen aan om toch een afwateringsgaatje in de bodemplaat te maken en die matten eruit te donderen. ik weet het met matten is fijner, maar het is voor het behoud van je bodemplatenAZL57 schreef:Een kennis van me had zoveel last van het water dat ie roostertjes in vloer heeft gesoldeerd. Hier loopt het vocht nu als een afvoerputje weer naar buiten. Ook niet echt de oplossing
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Beetje onzin, als je alles goed maakt, heb je nix geen water binnen.. Zonder matten ziet het er toch niet uit?!!dyane_maniac schreef:Nou... ik raad iedereen aan om toch een afwateringsgaatje in de bodemplaat te maken en die matten eruit te donderen. ik weet het met matten is fijner, maar het is voor het behoud van je bodemplatenAZL57 schreef:Een kennis van me had zoveel last van het water dat ie roostertjes in vloer heeft gesoldeerd. Hier loopt het vocht nu als een afvoerputje weer naar buiten. Ook niet echt de oplossing
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user