Gespot!
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Gespot, een HYcocktailbar op Paaspop Schijndel:
ik heb er geen cocktails gehaald, ik was al blij als m'n pilsje een beetje lauw was, kon ik m'n handen er aan warmen..
ik heb er geen cocktails gehaald, ik was al blij als m'n pilsje een beetje lauw was, kon ik m'n handen er aan warmen..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
was deze HY ook ooit eens op de waggel in sevenum??? daar heb ik toen echt veel te veel cocktails gehaald. erg lekker en gezellig.....maar die volgende morgen .....oei!
Dit weekend natuurlijk allemaal HY's gespot, maar onderweg ook nog een rooie dyane en in diever zelf een lila/paarse eend met brede banden achter! verder weinig boeiends gezien op de weg.
Dit weekend natuurlijk allemaal HY's gespot, maar onderweg ook nog een rooie dyane en in diever zelf een lila/paarse eend met brede banden achter! verder weinig boeiends gezien op de weg.
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Veelvuldig poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Volgens de RDW heeft de eigenaar haar wel al 12 jaar.
De APK is in 2006 reeds verlopen.
Jeroen
De APK is in 2006 reeds verlopen.
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik dacht al dat heel erg was, maar deze detail foto's illustreren maar weer dat het NOG erger is. Ik had niet door dat er zon groot gapend gat zat aan de zijkant.... echt het ergste wat ik tot nu toe aan roestschade heb gezien.
Als je een tikje op de voorruit zou geven, denk ik dat deze ook zo met frame (voorzover dat er nog is) en al, naar binnen valt. Wel bijzonder eigenlijk dat deze auto nooit ten prooi is gevallen aan vandalisten.
Als je een tikje op de voorruit zou geven, denk ik dat deze ook zo met frame (voorzover dat er nog is) en al, naar binnen valt. Wel bijzonder eigenlijk dat deze auto nooit ten prooi is gevallen aan vandalisten.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's