Bericht
door Spookeend » wo 9 apr, 2008 21:21
Thnx gerard, aan gedacht, ff vergeten, en zoekend naar een opslossing (rubber manchet ofzo denk ik??)
Maar, het werkte prima, alleen was vandaag mijn accu leeg............ Dus, ergens iets niet goed. Meten, meten, zekering kast deels uit elkaar, meten, meten, nee, moet goed zijn, moet kloppen.......
Blijkt...........
Ik heb een type relais genomen, schakel + en - tegenover elkaar, en zo ook alles opgebouwd. Maar, nu ik de rest van de relais erbij gepakt heb, blijkt er verschil in te zitten. schakel + en - naast elkaar. Dus zelfde pootjes, zelfde plek, alleen de interne schakeling anders. Dus, nu had ik zeg maar de relais die ik er tussen had gezet buitenspel gezet. Niet handig, en lastig op te sporen probleempje, lol.
Na de goede relais er in gezet te hebben werkt alles PERFECT.
Ik heb van die oude type Mehari lampjes, fittingen helemaal lam. Ik heb ze aan de de onderzijde uitgeboord en er andere fittingen in gezet, werkt helemaal goed nu, en er kunnen nu gewoon 12 volt lampjes in ipv 24 volt. Bij de orignele fittingen zat het lampje helemaal tot tegen het glaasje, en liet het dan smeulen. Dus, maar 24 volt erin gezet, en heeft altijd prima gewerkt, maar met 12 volt toch wel even beter zichtbaar als het lampje brandt.
Meteen een erg oldskool gevaren licht schakerlaar ingebouwd, en een interval voor de ruitenwisser. Ruitenwisser knopje met 3 standen. 1. uit 2. interval 3. gewone aan stand. Wel leuk zo.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed