top chopp pickup
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
top chopp pickup
heey
ben van het weekend een eend der bij wezen halen in belgie.
moet wel veel aan gebeuren zoals anders chasis nieuwe dorperls bodemplaatjes voetenbak maar is weer een leuken uitdaging. de bedoeling is om der een pick up van te maken. die ik ga top choppen. lijkt me der wel mooi uit gaan zien. heb der ook al een ribbelkap voor die ik van het weekend bij in mijn eendje heb opgehaalt. zal nog wel een topic openen waar ik de verbouwing bij houd. en hoop vanavond te leren van spookeend hoe ik foto's kan uploaden dus kan ik hier ook even foto's posten der van
greets dukw
ben van het weekend een eend der bij wezen halen in belgie.
moet wel veel aan gebeuren zoals anders chasis nieuwe dorperls bodemplaatjes voetenbak maar is weer een leuken uitdaging. de bedoeling is om der een pick up van te maken. die ik ga top choppen. lijkt me der wel mooi uit gaan zien. heb der ook al een ribbelkap voor die ik van het weekend bij in mijn eendje heb opgehaalt. zal nog wel een topic openen waar ik de verbouwing bij houd. en hoop vanavond te leren van spookeend hoe ik foto's kan uploaden dus kan ik hier ook even foto's posten der van
greets dukw
Laatst gewijzigd door DUKW op za 26 apr, 2008 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
oke bedankt. voor de service heb vandaag me blok der uitgehaalt. kwam allen iets raars tegen bij me remschijven zatet 4 draaden 2 lagen los bij de 1 en 2 bij de ander. waarvoor is dit het zit volgens mij gewoon weg gewerkt in de kabelboom. het is een begiese eend dus mischien omdat der daarom somigen anderen dinge op zitten. maar hier zijn de beloofte foto's voor voorlopig

hier gingen we hem halen pasten allemaal maar net

dit is de ribbelkap

en hier is die zonder blok
ga de zo weer mee verder dus morgen denk wel weer wat foto's wat ik allemaal ben tegen gekomen
greets dukw

hier gingen we hem halen pasten allemaal maar net

dit is de ribbelkap

en hier is die zonder blok
ga de zo weer mee verder dus morgen denk wel weer wat foto's wat ik allemaal ben tegen gekomen
greets dukw
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja, rare draadjes. Zaten al te denken over dat het voor remblok slijtage indicatie zou kunnen gaan? Net als op de visa (1100 RE heeft dat zeker weten).
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: