´tour de france´claxon
-
- Regelmatige poster
´tour de france´claxon
hoi
ik wil mijn eend uitrusten met een claxon die zo´n melodietje toetert zoals je ook altijd bij de tour de france hoort. Iemand enig idee waar ik ´zo´n ding haal?
groet Frank
ik wil mijn eend uitrusten met een claxon die zo´n melodietje toetert zoals je ook altijd bij de tour de france hoort. Iemand enig idee waar ik ´zo´n ding haal?
groet Frank
-
- Regelmatige poster
-
- Beginner
Bij mijn eend met koeien hoorn toeter , hoef ik voor de apk alleen de stekkertjes los te halen volgens de keurmeester.Hij mag er nl wel inzitten,alleen niet aangesloten zijn.Je mag er nl maar 1 enkeltonige toeter inhebben.
iedereen heeft 'vroeger' een 1tje gehad,alleen zij met karakter rijden ze nog steeds....
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
meertonig mag ook, zolang de tonen maar tegelijk te horen zijn!
ik heb zelf een tweetonige luchthoorn.... haal m er wel uit voor de apk, maar het mag wel!
meertonig, die niet tegelijkertijd te horen zijn mogen niet!
ik heb zelf een tweetonige luchthoorn.... haal m er wel uit voor de apk, maar het mag wel!
meertonig, die niet tegelijkertijd te horen zijn mogen niet!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb ook zo'n ding in mijn eend gehad. Zit nu nog te wachten tot de versterker klaar is, dan gaat ie weer snel terug! Want dat kwaakje is best lachen. Moet je alleen ff elke APK uitbouwen, maar dat hebben we vaker besproken.Twécévé schreef:Pas hoorde ik een auto met een enkeltonige hoorn die erg leek op het kwaken van een eend (schrok me kapot) . Dat klonk heel tof en leek me leuk om in mn eend te hebben. Maakt meer indruk dan dat piepje wat standaard uit het vooronder van de eend komt.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!