Richtingaanwijzerstangetje?!?
Richtingaanwijzerstangetje?!?
Ik vind het nu al het mooiste woord voor galgje:
Richtingaanwijzerstangetje, alleen het waarom is wat minder.
Gistermiddag stap ik vol enthousiasme in mijn eend kom ik met mijn knie tegen de richtingaanwijzer aan, hoor (en zie ik) KNAK, zo mijn Richtingaanwijzerstangetje afgebroken. Dat rijd toch wel behoorlijk lastig hoor zonder richting aan te kunnen geven. Ten eerste zit ik steeds met mijn hand, van hup nu naar li..... O nee die was kapot. EN ik heb er zelf een bloedhekel aan als mensen geen richting aangeven. Ik moest nog helemaal uit Ommen (twente) naar Almere rijden met vele rotondes en inhaal acties op een vrij drukke snelweg, dus erg vervelend allemaal.
Nu heb ik twee vragen:
1. Is dit tijdelijk op te lossen met een lichtschakelaar met 3 standen? 1 voor links, 1 voor rechts en 1 voor uit (midden)
zoiets:
2. Wie o wie heeft er nog zo'n ding liggen die hij niet gebruikt (staat ook op markt)
3. iemand een betere oplossing in gedachten?
Hoor graag jullie tips
Richtingaanwijzerstangetje, alleen het waarom is wat minder.
Gistermiddag stap ik vol enthousiasme in mijn eend kom ik met mijn knie tegen de richtingaanwijzer aan, hoor (en zie ik) KNAK, zo mijn Richtingaanwijzerstangetje afgebroken. Dat rijd toch wel behoorlijk lastig hoor zonder richting aan te kunnen geven. Ten eerste zit ik steeds met mijn hand, van hup nu naar li..... O nee die was kapot. EN ik heb er zelf een bloedhekel aan als mensen geen richting aangeven. Ik moest nog helemaal uit Ommen (twente) naar Almere rijden met vele rotondes en inhaal acties op een vrij drukke snelweg, dus erg vervelend allemaal.
Nu heb ik twee vragen:
1. Is dit tijdelijk op te lossen met een lichtschakelaar met 3 standen? 1 voor links, 1 voor rechts en 1 voor uit (midden)
zoiets:
2. Wie o wie heeft er nog zo'n ding liggen die hij niet gebruikt (staat ook op markt)
3. iemand een betere oplossing in gedachten?
Hoor graag jullie tips
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Een complete richtingaanwijzer van de sloop kost iets van 10 Euri. Daarvan gebruik je alleen het stangetje, met daaraan de contacten. Dan kan je al je bedrading in de auto laten zitten. Dus maak zowel de kapotte als de nieuwe schakelaar open en haal het kapotte stangetje eruit en zet het nieuwe stangetje er in.
Let op wegspringende veertjes!
Let op wegspringende veertjes!
Ik heb meerdere tips gekregen over de alu versie van BCC
Ik denk dat dat een goede oplossing is voor het ietwat slappe plastic stangetje wat origineel in de eend zit.
Ondertussen ga ik even met een klein boortje een gaatje boren en er een flinke schroef in draaien....
Thnx allemaal!
Ik denk dat dat een goede oplossing is voor het ietwat slappe plastic stangetje wat origineel in de eend zit.
Ondertussen ga ik even met een klein boortje een gaatje boren en er een flinke schroef in draaien....
Thnx allemaal!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com