Gespot!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Zeist / Huis ter Heide, vlak bij de Mc Drive, vrijdag 6 juni 2008, 12.00 uur
Een eend zonder derde zijruiten in drie kleuren. Van onder naar boven knalblauw, dan een witte rand net onder de ruitenvan voor naar achter , en de bovenkant in het oranje. De lak zag er erg nieuw uit! Ging richting snelweg / Zeist.
En gisteren op bijna dezelfde plek een lavendelblauwe van Ducktrail, reed richting Amersfoort om 17.30 uur. Maar zwaaien ho maar!
Een eend zonder derde zijruiten in drie kleuren. Van onder naar boven knalblauw, dan een witte rand net onder de ruitenvan voor naar achter , en de bovenkant in het oranje. De lak zag er erg nieuw uit! Ging richting snelweg / Zeist.
En gisteren op bijna dezelfde plek een lavendelblauwe van Ducktrail, reed richting Amersfoort om 17.30 uur. Maar zwaaien ho maar!
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
-
- Regelmatige poster
- Primroseyellow
- Beginner
Oranje boven
[/quote]
[quote="Hanzzl"]Zeist / Huis ter Heide, vlak bij de Mc Drive, vrijdag 6 juni 2008, 12.00 uur
Hanzzl, dat was ik op weg naar Chateau Deux Chevaux in Beesd.
Lak is van al van vorig jaar. Wel een aanrader voor doe het zelvers op schildergebied: scheepslak met Teflon. Het rolt/schildert als een jekko en het glimt langer en beter. Wel een beperkt kleurenpallet helaas, getuige het resultaat.
Heel veel reacties momenteel trouwens! Hopen dat NL hoog eindigd, anders vind ik haar misschien een keer op haar dakje terug..
Matthijs
[quote="Hanzzl"]Zeist / Huis ter Heide, vlak bij de Mc Drive, vrijdag 6 juni 2008, 12.00 uur
Hanzzl, dat was ik op weg naar Chateau Deux Chevaux in Beesd.
Lak is van al van vorig jaar. Wel een aanrader voor doe het zelvers op schildergebied: scheepslak met Teflon. Het rolt/schildert als een jekko en het glimt langer en beter. Wel een beperkt kleurenpallet helaas, getuige het resultaat.
Heel veel reacties momenteel trouwens! Hopen dat NL hoog eindigd, anders vind ik haar misschien een keer op haar dakje terug..
Matthijs
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nope... wat is eigenlijk het kenteken? Dan weet ik het de eerstvolgende keer (er zijn nogal wat blue celeste eenden)2cvfreak schreef:heb je ons ook nog gezien (warsch niet)Robbert. schreef:
zaterdagochtend gespot in Assen:
licht blauwe 2cv bleu celeste ook in die omgeving tussen 8.45 en 9.15 ?
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Afgelopen vrijdag spotte ik deze bijzonder zeldzame donkergroene AZAM 6 uit 1965 op de A200 tussen Haarlem en Halfweg:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Veelvuldig poster