Past Motorkap 2cv in een peugeot 206 of ford focus?
Past Motorkap 2cv in een peugeot 206 of ford focus?
Als trouwe meelezer heb ik nu toch een wat dringende vraag.
Mijn eend is dit jaar weer toe aan de APK, en staat nu bij de garage en staat de wachten op de keuring.
Mijn motorkap en scharnierpunt is door een ongeluk flink beschadigt. Vandaar een ander scharnierpunt erin gelast en geprobeerd een andere oude motorkap erop te zetten. Deze past echter niet (oude motorkap met flink roest op het scharnierpunt).
Vanochtend naar Leek gebeld en daar kan ik een andere motorkap ophalen.
Nu mijn vraag. Hebben jullie wel eens een motorkap vervoert in een peugeot of focus? En wat zijn de afmetingen van een motorkap?
Alvast bedankt!
Mijn eend is dit jaar weer toe aan de APK, en staat nu bij de garage en staat de wachten op de keuring.
Mijn motorkap en scharnierpunt is door een ongeluk flink beschadigt. Vandaar een ander scharnierpunt erin gelast en geprobeerd een andere oude motorkap erop te zetten. Deze past echter niet (oude motorkap met flink roest op het scharnierpunt).
Vanochtend naar Leek gebeld en daar kan ik een andere motorkap ophalen.
Nu mijn vraag. Hebben jullie wel eens een motorkap vervoert in een peugeot of focus? En wat zijn de afmetingen van een motorkap?
Alvast bedankt!
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
HAHA!! wat vet!!Charly schreef:Ik heb weleens een motorkap vervoerd OP de bestaande motorkap van mijn eend. Met 2 spanbandjes vastgezet, van Zutphen naar Enschede, ging prima
2v6 Club,'87 bleu celeste
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
2cv6 club '86
Visa Club 0.7, '86 grijs
Cx 2200 pallas '76
Alleen een Citroën, Rijdt als een Citroën!
Dank!!!! We gaan het morgen proberen. (in de bijna nieuwe focus van mijn schoonouders, met lederen bekleding )
Ik had een site in Duitsland gevonden die ook het scharnier van de motorkap kon leveren? Maar dat zag mijn reparateur toch iets minder zitten. Hij had liever een goede motorkap, dan nog meer laswerk
Ik had een site in Duitsland gevonden die ook het scharnier van de motorkap kon leveren? Maar dat zag mijn reparateur toch iets minder zitten. Hij had liever een goede motorkap, dan nog meer laswerk
-
- Veelvuldig poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Dankzij Siemen een adresje dichterbij gevonden (maar een paar km bij ons vandaan). Ik denk niet dat hij in onze peugeot had gepast. Maar in een ford past hij precies.
Meneer van de garage was helemaal blij met de gave motorkap. Nog even bij mijn eendje gekeken die van boven tot onder is nagekeken en gelast. Hij stond er goed bij, nu maar hopen dat hij gelijk door de keuring komt.
Meneer van de garage was helemaal blij met de gave motorkap. Nog even bij mijn eendje gekeken die van boven tot onder is nagekeken en gelast. Hij stond er goed bij, nu maar hopen dat hij gelijk door de keuring komt.