Prijs voor een motor
Visa motor
Hoeveel zou een visa motor met zeer weinig kilometers waart zijn die een elektronische ontsteking heeft en een bijgeleverd schakelschema die op een palet ligt en die ik gewoon kan laten draaien? ik ben opzoek naar een koper en een richtprijs
Ik denk idd ook dat een blok waar niets van bekend is 50 euro mag kosten (van een prive persoon). Als bedrijf moet je er inkomstenbelasting en btw bij optellen (met bon;-).
Een blok wat goed loopt, niet rookt met garantie wat lopend te bezichtigen is, is vind ik veel meer waard (450 euro). Wel belangrijk dat je goed afspreekt wat de garantie inhoud en dat je hem lopend kan bezichtigen!
Netjes inbouwen kost een uur of 5 werk als er niet teveel bijkomt aan dingen die je even meeneemt...
leen
ps, een echt gereviseerd blok mag kost veel meer, denk alleen al aan de kosten voor een nieuwe krukas, nokkenas, klepgeleiders etc etc etc.
Een blok wat goed loopt, niet rookt met garantie wat lopend te bezichtigen is, is vind ik veel meer waard (450 euro). Wel belangrijk dat je goed afspreekt wat de garantie inhoud en dat je hem lopend kan bezichtigen!
Netjes inbouwen kost een uur of 5 werk als er niet teveel bijkomt aan dingen die je even meeneemt...
leen
ps, een echt gereviseerd blok mag kost veel meer, denk alleen al aan de kosten voor een nieuwe krukas, nokkenas, klepgeleiders etc etc etc.
-
- Gebruiker
Ik ben in de gelegenheid om een ongebruikt blok te kopen! Zonder alle accesoires, alleen het blok.
Jawel een nieuw blok, staat al jaren in opslag met de aanslag erop!
Ik kan hem weleens waar niet lopend zien, maar het is goed te zien dat hij nieuw is, de labels hangen er nog aan.
Hij is van een voormalig citroendealer en er niets meer mee doet.
Hij moest er nog even over denken wat hij ervoor willen hebben.
Ik heb daar de komende dagen nog contact over
Mijn vraag hebben jullie een idee? Ik niet dus.
Jawel een nieuw blok, staat al jaren in opslag met de aanslag erop!
Ik kan hem weleens waar niet lopend zien, maar het is goed te zien dat hij nieuw is, de labels hangen er nog aan.
Hij is van een voormalig citroendealer en er niets meer mee doet.
Hij moest er nog even over denken wat hij ervoor willen hebben.
Ik heb daar de komende dagen nog contact over
Mijn vraag hebben jullie een idee? Ik niet dus.
2CV6 Special ZDZ Rouge Soleil 1977
- André Post
- Heavy user
Ik denk dat je pas weet wat je hebt als dat ding uit elkaar gaat.
Hoe is die motor geprepareerd voor de opslag?
Het is best een risico zo lang opgeslagen.
Moeilijk daar een bedrag voor te bedenken.
Hoe is die motor geprepareerd voor de opslag?
Het is best een risico zo lang opgeslagen.
Moeilijk daar een bedrag voor te bedenken.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.