oude eend met nieuw kenteken

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Frank Deusjevoo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Frank Deusjevoo » do 16 sep, 2004 21:40

Maar nou gaan we wel naar een heel ander onderwerp. By the way, je kunt misschien voor minder geld een goede koets kopen tenminste als je die kunt vinden, want een eend met verrot chassis kun je niet meteen zien waar het goed is en waar niet. Als je dan een koets hebt kost het je minder tijd om het chassis eronder te zetten, en het kan je dus een hoop geld schelen. Verder weet ik niet of een losse koets goedkoper is dan een eendje met rot chassis. Veel succes verder...

Groet Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...

litje
Beginner
Beginner

Bericht door litje » vr 17 sep, 2004 00:16

Joepie!!!! De 300ste gebruiker. Ik kijk erg uit naar de sticker. Mijn adres is via een pm op te vragen.

Overigens heb ik inmiddels besloten de Eend te kopen. Zaterdag ga ik de eend ophalen, spannend! Ik heb al een stalling, nu nog een werkplaats. Als iemand in de buurt van Woerden een werkplaats voor 2/3 maanden weet, graag.
Bedankt voor alle goede tips, Ook Alfred hartelijk bedankt voor de telefonische ondersteuning, goede service. Ik heb ongetwijfeld bionnenkort weer contact
Groeten, Gerard

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » vr 17 sep, 2004 08:56

hoi

veel succes, maar maak er maar 4/6 maanden van zoiets valt altijd tegen.

groet Frank

litje
Beginner
Beginner

Bericht door litje » vr 17 sep, 2004 09:10

Dan mag ik nu wel beginnen als ik volgend voorjaar er mee wil rijden. Ik heb er wel zin in. Wat is de beste kruipolie???
Groeten, Gerard

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » vr 17 sep, 2004 09:14

kruipolie is kruipolie, bedenk als je iets los wil halen wat niet wil of het ernstig is als de bout afbreekt of dat je hem dan zo kan vervangen, draai hem anders stuk en vervang hem.

groet Frank

litje
Beginner
Beginner

Bericht door litje » vr 17 sep, 2004 09:19

Ik heb begrepen dat er veel m7 bouten en moeren in een Eend zitten. Hoe kom ik daar dan aan, of zijn er completen sets bouten en moeren verkrijgbaar of zo? Ik woon in Harmelen,bij Woerden, Utrecht. Waar in de buurt kan in onderdelen krijgen?
Groeten, Gerard

Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » ma 20 sep, 2004 16:58

Onderdelen? Bij de 4&6club in hun magazijn in Amersfoort (ben ik ook lid van). Is redelijk in de buurt, toch?
www.2cvclub.nl
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

Gesloten