oude eend met nieuw kenteken
-
- Veelvuldig poster
Maar nou gaan we wel naar een heel ander onderwerp. By the way, je kunt misschien voor minder geld een goede koets kopen tenminste als je die kunt vinden, want een eend met verrot chassis kun je niet meteen zien waar het goed is en waar niet. Als je dan een koets hebt kost het je minder tijd om het chassis eronder te zetten, en het kan je dus een hoop geld schelen. Verder weet ik niet of een losse koets goedkoper is dan een eendje met rot chassis. Veel succes verder...
Groet Frank Dekkers
Groet Frank Dekkers
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
Joepie!!!! De 300ste gebruiker. Ik kijk erg uit naar de sticker. Mijn adres is via een pm op te vragen.
Overigens heb ik inmiddels besloten de Eend te kopen. Zaterdag ga ik de eend ophalen, spannend! Ik heb al een stalling, nu nog een werkplaats. Als iemand in de buurt van Woerden een werkplaats voor 2/3 maanden weet, graag.
Bedankt voor alle goede tips, Ook Alfred hartelijk bedankt voor de telefonische ondersteuning, goede service. Ik heb ongetwijfeld bionnenkort weer contact
Overigens heb ik inmiddels besloten de Eend te kopen. Zaterdag ga ik de eend ophalen, spannend! Ik heb al een stalling, nu nog een werkplaats. Als iemand in de buurt van Woerden een werkplaats voor 2/3 maanden weet, graag.
Bedankt voor alle goede tips, Ook Alfred hartelijk bedankt voor de telefonische ondersteuning, goede service. Ik heb ongetwijfeld bionnenkort weer contact
Groeten, Gerard
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Onderdelen? Bij de 4&6club in hun magazijn in Amersfoort (ben ik ook lid van). Is redelijk in de buurt, toch?
www.2cvclub.nl
www.2cvclub.nl
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985