Eend overspuiten in andere kleur

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Delfosso

Eend overspuiten in andere kleur

Bericht door Delfosso » za 11 sep, 2004 19:40

Wanneer ik een saaie grijze eend aanschaf en deze bijvoorbeeld wil overspuiten in een orginele kleur blauw of rood. Moet ik dit dan bij RDW doorgeven of moet ik een geheel nieuw kenteken aanvragen. Aangezien kleur dan niet meer klopt met kentekenbewijs

Frank Munneke
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Frank Munneke » za 11 sep, 2004 20:54

hoi

Officieel moet dit, je kan gewoon je kentekenbewijs (aangetekend) opsturen naarhet rdw met een begeleidend briefje dat je een andere kleur hebt, dan krijg je een nieuwe terug.

groet Frank

p.s. een eend is nooit saai ook niet in grijs

kenteken

Bericht door kenteken » vr 17 sep, 2004 09:21

Als je de kleur aangepast wilt hebben moet je het inderdaad aangetekend opsturen naar het volgende adres

RDW afd. VRD
postbus 30000
Postcode 9640 RA
Veendam

Ook kopie deel drie moet meegestuurd worden
onderstaande tekst komt van de site van de rdw

Wat moet ik doen als de gegevens op mijn kentekenbewijs niet kloppen?
In de wet staat, dat u zelf verantwoordelijk bent voor de gegevens die op het kentekenbewijs staan, ook al wordt deze door de RDW gemaakt en uitgegeven. Het is dus zaak, dat u bij ontvangst van het kentekenbewijs meteen controleert, of de gegevens inderdaad kloppen met de staat van uw auto. Mochten er gegevens niet kloppen, dan kunt u het beste meteen contact opnemen met de Klantenservice RDW (0900 07 39 (€ 0,10 p.m.)) vanuit Nederland; klik hier als u vanuit het buitenland belt. De gegevens in het register worden samen met u gecontroleerd, waarna u informatie krijgt over de procedure die u het beste kunt volgen. Als de kleurgegevens niet kloppen, kunt u het Voertuigbewijs opsturen naar de afdeling Voertuig Registratie en Documenten (VRD) met een begeleidend briefje. Bent u één of meerdere kentekendelen of kentekenplaten kwijt? Of is er één of meerdere kentekendelen beschadigd. Dan kunt u een aanvraag voor vervanging indienen. Een aanvraagformulier is verkrijgbaar op het postkantoor, of telefonisch aan te vragen: 0900 07 39 (€ 0,10 p.m.) vanuit Nederland; klik hier als u vanuit het buitenland belt. De kosten van deze vervanging vindt u in onze tarievenlijst.
terug

Plaats reactie