Mijn nieuwe eendje!!!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Neen helaas nog erger, ze is al lid van het forum met de naam: "Anne"OnsEendje2 schreef:Binnenkort nieuw op het forum: Daisy DuckMama Duck schreef: de eend verdwenen was.
Ja hoor, mijn dochter is naar stage met mijn eend.
Welkom
Is eigenaresse van die groene eend die ik nu voor me zie staan door het raam. Staat t.o. een grijze charleston. Beide eendjes zijn geschorst.
Ben bang dat ik mijn autosleutels maar goed moet verstoppen wil ik uberhaupt in mijn eerste eigen auto kunnen rijden.

Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
idd, die autosleutels verbergen of zijn jas verstoppen!Eminence Grise schreef: kleur wel goed bij het 2cv jasje
Mooi hoor, mijn eerste auto op naam was ook een rood eendje!
Heb je er al wel een 2cv.nl sticker opzitten?
Mijn moeder rijdt alleen automaat, anders had ik er haar ook 1 aangesmeerd. (ze is trouwens helemaal weg van Dolly, de auto van pa).
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
-
- Veelvuldig poster
Gefeliciteerd met de aanschaf!
Leuk hoor zo'n citroen familie, ik moet zeggen dat het bij ons ook al aardig bezig is. Mijn vader een DS mijn moeder een eend en ik een eend. Helaas zal mijn zus nooit overstag gaan want die is met zo''n volkswagen man getrouwd. en tja mijn broer is toevallig ook mini gek en heeft er ook eentje gehad.
In ieder geval plezier met het eendje!
Leuk hoor zo'n citroen familie, ik moet zeggen dat het bij ons ook al aardig bezig is. Mijn vader een DS mijn moeder een eend en ik een eend. Helaas zal mijn zus nooit overstag gaan want die is met zo''n volkswagen man getrouwd. en tja mijn broer is toevallig ook mini gek en heeft er ook eentje gehad.
In ieder geval plezier met het eendje!
2cv Vert Bambou '79
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
En de andere 2 rode auto's die toevallig ook op de foto staan...Eminence Grise schreef:kleur wel goed bij het 2cv jasjeTom Duckpower schreef: Hier de foto's:
Even tanken..
Tis dat je een blauwe broek aan hebt, anders had ik je over het hoofd gezien
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster