Jo schreef:Hallo 2CV6 freaks,
Ik wil in 2009 naar de wereldmeeting naar CZ.
Wie heeft meer informatie omtrent onderstaande punten. Op de site van CZ staat alles in het Tjechies.
Moet ik me aanmelden?? Zo ja hoe, wat zijn de kosten etc.
Graag zou ik samen met een groepje naat CZ rijden.
Is er ook nederlandstalige informatie over de wereldmeeting?
Groetjes Jo
2cv wereld meeting 2009
-
- Moderator
[NP: verplaatst vanuit een ander topic over hetzelfde onderwerp. Andere topic = verwijderd.]
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Op de site staat ook alles in het Engels, een Nederlands gedeelte is er niet:
http://www.2cv2009.cz/index2_en.htm
http://www.2cv2009.cz/index2_en.htm
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Nog een stukje van een Nederlandse in Tsjechië over de stad Most.
Interessant stukje maar vrolijk wordt je er niet van. Gelukkig hebben we dit soort uitspattingen niet in Nederland.
http://tsjechie.blogspot.com/2005/09/he ... st_13.html
En een aantal foto's.
www.diorama.cz/most
Interessant stukje maar vrolijk wordt je er niet van. Gelukkig hebben we dit soort uitspattingen niet in Nederland.
http://tsjechie.blogspot.com/2005/09/he ... st_13.html
En een aantal foto's.
www.diorama.cz/most
Wereldmeeting 2009 Tjechiën
Hallo Citrofielen,
Ik ga samen met mijn neef naar de wereldmeeting in Tjechiën. Wij willen maandag 27 juli al vertrekken. Deelnemers die zich van te voren hebben aangemeld zijn al welkom vanaf maandag 27 juli 08:00 uur. Lekker een dag relexen voordat de meeting op dinsdag 28 juli officieel van start gaat.
Wij zouden het echter prettig vinden om met enkele 2CV's samen naar Most in Tjechiën te waggelen.
Onze vraag: Wie heeft ook voornemens om maandag 27 juli al te vertrekken en zou het leuk vinden om samen te gaan?
Groetjes Jo en Michiel
Ik ga samen met mijn neef naar de wereldmeeting in Tjechiën. Wij willen maandag 27 juli al vertrekken. Deelnemers die zich van te voren hebben aangemeld zijn al welkom vanaf maandag 27 juli 08:00 uur. Lekker een dag relexen voordat de meeting op dinsdag 28 juli officieel van start gaat.
Wij zouden het echter prettig vinden om met enkele 2CV's samen naar Most in Tjechiën te waggelen.
Onze vraag: Wie heeft ook voornemens om maandag 27 juli al te vertrekken en zou het leuk vinden om samen te gaan?
Groetjes Jo en Michiel
Jo
-
- Gebruiker
2cv wereld meeting 2009
Graag kom ik in contact met mensen die ook naar de Wereld meeting gaan. Wellicht kunnen we met een aantal auto's gezamelijk rijden.
Met vriendelijke groet,
Henk
Met vriendelijke groet,
Henk
- André Post
- Heavy user
-
- Gebruiker
meeting
misschien over 2 jaar in het geboorteland van de 2c.André Post schreef:Ik sla dit jaar over, kan geen tijd vrij maken.
groetjes henk
-
- Gebruiker
Re: meeting
het jaar is nog niet om.henk.beton schreef:misschien over 2 jaar in het geboorteland van de 2c.André Post schreef:Ik sla dit jaar over, kan geen tijd vrij maken.
groetjes henk
Ik zal eens met mijn Neef overleggen of wij ook al eerder kunnen vertrekken. Lijkt me inderdaad leuk om zaterdag al te vertrekken en een tussenstop maken.Erikjan schreef:Wij gaat zaterdag waarschijnlijk al rijden. Dan tot maandag morgen op een camping ergens in Duitsland of Tsjechie. Maandag morgen laatste stukje rijden.
Jo[/list]
Jo
-
- Heavy user
voor mij: veel oude bekenden zien, hopelijk met een beregezellige groep bijelkaar staan. en verder ben je niet gevangen binnen de WM. ik wil iig een dag naar praag toe en volgens mijn ouders is dat plaatsje waar het (vlakbij) is (liberec?) heel mooi. ik blijf ook niet de volle wm. na een 4 dagen heb ik het meestal wel gezien en ik wil ook nog wel wat meer van het land zien.Peer schreef:ben nog nooit op zon meeting geweest..
Maar wat is daar nou te doen, dan alleen heelveel 2cv's kijken??
mijn planning (rustig aan vanwege de eerste keer op vakantie met de beebie) do. of vr. vertrekken en in de buurt van weimar eerste stop, daar zit het bauhaus museum) dan rustig aan door naar malaskala in tsjechie, daar heb ik 10 jaar geleden een keer gekampeerd, dan door naar wm en daarna een beetje over de pools/tsjechische grens, het reuzengebergte verkennen en daarna weer terug naar huis. (maar als we onderweg anders besluiten dan doen doen we dat wat ons dan het leukste lijkt)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
hallokes
wij zijn ook van plan om te gaan maar zouden ook graag al zaterdag 25ste vertrekken maar niet in een keer naar de meeting ergens in duitsland een paar daagjes verblijven en dan weer verder als er iemand al plannen heeft van die aard laat maar weten dan kunnen we samen rijden groetjes dave en carine
ps.is voor ons ook de eerste keer
wij zijn ook van plan om te gaan maar zouden ook graag al zaterdag 25ste vertrekken maar niet in een keer naar de meeting ergens in duitsland een paar daagjes verblijven en dan weer verder als er iemand al plannen heeft van die aard laat maar weten dan kunnen we samen rijden groetjes dave en carine
ps.is voor ons ook de eerste keer