mijn az AC135 (gris claire) ?
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Als ze klaar is zet ik die foto`s er ook op.
Voor de liefhebber: op 28 t/m 30 augustus is er een trefffen (30jaar) van het EEEC in Lievelde en daar (als er niks tussen komt) zal ik ook zijn(met 2cv).(welke dag weet ik nog niet, ik hou het voor nu op zaterdag)
Bedankt voor jullie steun de laatste lootjes zijn echt het zwaarst!
Voor de liefhebber: op 28 t/m 30 augustus is er een trefffen (30jaar) van het EEEC in Lievelde en daar (als er niks tussen komt) zal ik ook zijn(met 2cv).(welke dag weet ik nog niet, ik hou het voor nu op zaterdag)
Bedankt voor jullie steun de laatste lootjes zijn echt het zwaarst!
Gr. Marc
2cv az 1963
2cv6 special 1981
peugot 306 break 2002
2cv az 1963
2cv6 special 1981
peugot 306 break 2002
-
- Beginner
Marctv dank voor de foto's en je Deuche wordt prachtig hoor! Voorzichtig met monteren (ik spreek uit ervaring, vorig jaar onze vers gespoten Rouge Géranium 2cv van 1978 opgebouwd) en geniet van het 'schone' werk!
Is jouw kleur dan de Bleu Nuit die ook op de beige/donkerblauwe Dolly's is geleverd? De foto van de eerste-neus DS van Yves z'n site is dan de zwartere tint uit de jaren '50, ik denk dat ik voor die ga, met een wit dak en een rood interieur. Ik ga zo eens in de kleurstalen van de spuiter koekeloeren.
Dank voor het aanbod om te komen kijken, referentiemateriaal is altijd geweldig. Eerst nog even verder twijfelen, ook heerlijk.
Is jouw kleur dan de Bleu Nuit die ook op de beige/donkerblauwe Dolly's is geleverd? De foto van de eerste-neus DS van Yves z'n site is dan de zwartere tint uit de jaren '50, ik denk dat ik voor die ga, met een wit dak en een rood interieur. Ik ga zo eens in de kleurstalen van de spuiter koekeloeren.
Dank voor het aanbod om te komen kijken, referentiemateriaal is altijd geweldig. Eerst nog even verder twijfelen, ook heerlijk.
-
- Veelvuldig poster
- Jeroen-citroen
- Moderator