Avo schokbrekers
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
10 standen, waar standje 10 er voor zorgt dat je heeeeeel snel nieuwe vullingen moet halen. Maar, je kunt dan wel met 120 kg zooi achterin gewoon over een drempel, hahahaha
En, een lik verf is wellicht niet zo'n slecht idee nee
En Erik-Jan, ik ben blij dat ik gelijk heb, scheelt jouw werk als je ze wilt verstellen, en mij het idee dat ik ze gesloopt zou kunnen hebben, hahaha
En, een lik verf is wellicht niet zo'n slecht idee nee
En Erik-Jan, ik ben blij dat ik gelijk heb, scheelt jouw werk als je ze wilt verstellen, en mij het idee dat ik ze gesloopt zou kunnen hebben, hahaha
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
Na het lezen van de resultaten die je behaalt van het monteren van AVO shocks zit ik ook te popelen om ze aan te schaffen. Ik lig ook erg laag en zocht al een tijdje de beste manier om de grond wat minder vaak te raken
Maar ik dacht altijd dat als je je shocks aanpast, je eigenlijk verkeerd bezig bent. Dat je eigenlijk je veerpotten moet aanpassen (stugger veren).
Algoed, als deze shocks hun werk doen hoor je mij niet klagen. Ik ben alleen bang dat er momenteel niemand is die ook wil gaan bestellen?

Algoed, als deze shocks hun werk doen hoor je mij niet klagen. Ik ben alleen bang dat er momenteel niemand is die ook wil gaan bestellen?
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez
was: Thadeez
-
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Zo vandaag het eerste rondje met de avo's er onder gedaan!
Eerst had ik hem toch wel erg laag staan, hij raakte de grond al bij het verlaten van de schuur. Gelijk maar terug de schuur in en wat hoger gezet. Ik moet zeggen het rijdt er goed!!
Alleen raak ik nu soms nog wel de weg bij wegen waar veel kuilen zitten. Ik heb drempels nog niet echt heel erg geprobeerd!
Hij moet denk ik toch weer wat hoger!
Hier een paar fotootjes!

Eerst had ik hem toch wel erg laag staan, hij raakte de grond al bij het verlaten van de schuur. Gelijk maar terug de schuur in en wat hoger gezet. Ik moet zeggen het rijdt er goed!!

Hij moet denk ik toch weer wat hoger!
Hier een paar fotootjes!

2cv Vert Bambou '79
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Contacteer:
nop ik wacht nog op de levering van de vorige bestelling .
dit zou geregeld wezen op de A- markt , maar goshie onze "green duckman" de kerel had nogal een zwaar nachie achter de rug waardoor hij ze vergeten was
arme ik
maar zou worden geregeld
(off topic) had een idee'tje
"hanzz" heeft voor de landrover klapstoeltjes besteld via het net in Belgie die zijn bij mij geleverd .
deze zal "hanzz" bij mij komen halen scheelt voor hem een halve rit.
en dacht van als hij nou langs "green duckman" kan passeren kan hij ze weer voor mij dan weer mee nemen als hij de stoeltjes komt halen ;
maar dit blijkt uit de richting te liggen als ik het goed begreep?
(on topic again) dus ja word het wachten geblazen op de rest van het verhaal zowel voor jullie als voor mij
dit zou geregeld wezen op de A- markt , maar goshie onze "green duckman" de kerel had nogal een zwaar nachie achter de rug waardoor hij ze vergeten was

arme ik

maar zou worden geregeld

(off topic) had een idee'tje

deze zal "hanzz" bij mij komen halen scheelt voor hem een halve rit.
en dacht van als hij nou langs "green duckman" kan passeren kan hij ze weer voor mij dan weer mee nemen als hij de stoeltjes komt halen ;
maar dit blijkt uit de richting te liggen als ik het goed begreep?

(on topic again) dus ja word het wachten geblazen op de rest van het verhaal zowel voor jullie als voor mij

see you when you see me
-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster