Ik reed altijd met rode knippers omdat ik dat mooier vond staan bij de rest van mijn ragbak. Maar ja, gedoe elke keer met de apk, en oom agent was het ook al niet eens met estheties verantwoorde keuze, dus er moest iets gebeuren.
Nu had ik van Martijn een mooi setje transparante gekregen, maar die zijn toch voor een ander knipper licht, want ze pasten niet, ze waren niet hoog genoeg, dus sloten ze niet aan op de unit, scheelt bijna een cm.
Nu, nieuwe gekocht, met oranje lampjes erachter, maar die nieuwe zijn wel heel erg transparant. Ziet er niet uit op mijn eend, iets nieuws en glimmends, dus heb ik er wat aan gedaan. Straalkast aan en proberen maar. Ik heb de binnenkant vrij grof gestraald. Express de binnenkant, zodat je niet allemaal vuil in de groeven/putjes krijgt van het gestraalde oppervlak.
Ik heb helaas geen pix van "before" maar geloof, zo helder als glas, heel erg transparant. Dit is way more like me, lol
Oranje lampjes erachter, maar daar zie je dus nu niets van, tot ze aan gaan (geen pic gemaakt van aan, maar geven perfect licht)
Zo al met al een strak geheel zo
Greatnix Spookeend
Knippers getuned
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Knippers getuned
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou ja, nieuw is mij best, als het er maar niet zo uitziet
Nu nog es zien of ik ook niet een paar achterlichten zo kan maken. Maar ja, hoe ontkleur je die? Als je daar dan gekleurde lampjes indoet, dan moet het ook goed zijn. Moet ik alleen de kentekenplaat verlichting even aanpassen, want die mag natuurlijk niet rood zijn dan, och, zo verzin je altijd weer wat, lol
Nu nog es zien of ik ook niet een paar achterlichten zo kan maken. Maar ja, hoe ontkleur je die? Als je daar dan gekleurde lampjes indoet, dan moet het ook goed zijn. Moet ik alleen de kentekenplaat verlichting even aanpassen, want die mag natuurlijk niet rood zijn dan, och, zo verzin je altijd weer wat, lol
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
wit, zoals de knippers, ondoorzichtig, maar met de reflectors erin, moet dat genoeg licht geven om zichtbaar te zijn, ik zal wel es proberen een foto te maken van de knippers aan, zo als ze nu zijn, kun je zien dat genoeg licht geven
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed