Brede velg op Dyane
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Addicted user
- Contacteer:
Dat is ook bekend, deze velgen zijn naar binnen toe breder en lopen daardoor tegen de stuurstang aan.Flevo_Duck schreef:En over hetgeen waar het over begon ik denk dat ik het of bij de 135 die ik er nu op heb zitten laat of tegen de tijd dat ik eraan toe ben verder kijk.
Ik schrok ervan toen ik er GSA velgen opzette die kan in een korte tijd veel schade geven aan je stuurstang...
iig Dank voor reacties!!
-
- Gebruiker
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
fuse is naar mijn mening niet echt een probleem.
Ik heb 30.000 km gereden in 1,5 jaar met verbrede velgen en 175x15 er onder op de voor as. Er zit nog geen speling op de fuse en hij kwam ook makkelijk door de apk. Alleen het rechter voorwiel lager is stuk gegaan maar dat was geroest dus ik verdenk eerder een keerring dan het brede wiel. Ik ga nu gelijk even naar de maat van pa zn burton kijken wat ik had beloofd.
edit:
155 R15
http://www.euroshina.info/en/tyres/Kumho/Kw17
Het zijn winterbanden maar er wordt toch weinig mee gereden en ze zien er wel stoer uit. Zal als ik tijd heb een foto maken.
Ik heb 30.000 km gereden in 1,5 jaar met verbrede velgen en 175x15 er onder op de voor as. Er zit nog geen speling op de fuse en hij kwam ook makkelijk door de apk. Alleen het rechter voorwiel lager is stuk gegaan maar dat was geroest dus ik verdenk eerder een keerring dan het brede wiel. Ik ga nu gelijk even naar de maat van pa zn burton kijken wat ik had beloofd.
edit:
155 R15
http://www.euroshina.info/en/tyres/Kumho/Kw17
Het zijn winterbanden maar er wordt toch weinig mee gereden en ze zien er wel stoer uit. Zal als ik tijd heb een foto maken.
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster