backfire schreef:Die delen horen ook aan elkaar te zitten, verder moet je dit er met gevoel inkloppen met een zachte hamer en een rustige hand.
Het lijkt mij dat de pasvorm niet is zoals het hoort te zijn.
lak er af trekken kan wel als deze nog niet goed is uitgehard.
ja die naad hebben we er zelf in gemaakt omdat we anders ergens halverwege de zijruit uit kwamen ofzo
mar de vorm er in kloppen met een zachte hamer? dat spul is hardstikke soepel! lijkt mij een beetje overdreven. ( maar ja, ik zal niet té eigenwijs zijn gezien het resultaat op onze eigen manier

)
en de pas vorm was niet 100% en het had beter kunnen zitten, maar omdat we niet konden corrigeeren hadden we geen keus...
de carrosserie is zeker een jaar (nog wel langer) daarvoor gespoten dus dat is het niet, die lak is wel uitgehard. hij is gespoten bij een professionele schadehersteller ( en dus professionele spuiter) met zijn lak (waterbasis)
wat ik er wel bij moet zeggen is: toen we de vorige bekleding er afgehaald hadden voor het spuiten is er een beetje stof blijven ziten maar dat was niet erg zeiden ze ( die plukjes is over heen gespoten) en daat hebben we over heen geplakt maar nu nemen we dus én de nieuwe lak en het stof waar over heen gespoten is mee én de "oude" lak!
met als gevolg dat de onder kant van de bekleding dus ook bleu celeste is
het op plak spul kwam uit een spuit bus en je moest het inderdaad aan 2 kanten op spuiten ff wachten en plakken...