bodemplaat chassis
bodemplaat chassis
dag, ik heb bij mijn wheels chassis 2 platen meegekregen, een voor vanboven en ander voor vanonder, nu vroeg ik mij af of ik de onderste plaat er het best kon opzetten of aflaten ivm het water dat kan blijven steken als de plaat erop zit maar zonder plaat heeft het chassis minder bescherming. Advies of raad?
Dyane 1981
ja maar zonder plaat heeft het water en vuil geen houvast dus valt het toch makkelijker af?backfire schreef:Het is maar hoe je het bekijkt, zonder plaat kan het water en vuil ook op veel meer plekken komen. Met plaats verkrijg je toch net wat meer stevigheid, meer geluidsisolatie, beter stroomlijn. Dus mijn advies weet je nu
Dyane 1981
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Die plaat zit er niet voor niks bij
En daarbij, als je rijdt gaat er door de open voorpoten van het chassis wind je chassis in. Daardoor ventileert je chassis en rij je het vanzelf droog, mocht je chassis nat zijn van binnen.
Je krijgt volgens mij ook alleen grote hoeveelheden water in je chassis als je ermee het water in rijdt. Van een regenbuitje zal je chassis binnenin echt niet onder komen te staan.
En daarbij, als je rijdt gaat er door de open voorpoten van het chassis wind je chassis in. Daardoor ventileert je chassis en rij je het vanzelf droog, mocht je chassis nat zijn van binnen.
Je krijgt volgens mij ook alleen grote hoeveelheden water in je chassis als je ermee het water in rijdt. Van een regenbuitje zal je chassis binnenin echt niet onder komen te staan.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black